| کد خبر: 209627 |

آمار کارکنان مبتلا به کرونا در مترو ثابت ماند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در میان کارکنان مترو افزایش نیافته است، گفت: لغو طرح ترافیک آمار مسافران مترو را کاهش داد.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در میان کارکنان مترو افزایش نیافته است، گفت: لغو طرح ترافیک آمار مسافران مترو را کاهش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره وضعیت مترو در پایتخت با توجه به شروع کرونا اظهار داشت: هر چقدر جذابیت‌های سفر در تهران بیشتر باشد آمار مسافران مترو نیز افزایش می‌یابد همچنین با تعطیلی دانشگاه ها و لغو طرح ترافیک در تهران آمار مسافران مترو کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروز سر فاصله حرکت قطار در خط ۲ مترو به کمتر از ۳ دقیقه رساندیم، گفت: از امروز ۱۰۰ درصد ناوگان متروی تهران فعالیت خود را آغاز کرده و ظرفیت بالایی در جهت جابجایی مسافران بهره‌مند شده‌ایم تا از این طریق رعایت فاصله اجتماعی بهتر انجام گیرد.

نوبخت با اشاره به اینکه ماموران مترو رعایت فاصله اجتماعی را به مسافران را تذکر می‌دهند، گفت: البته این موضوع باید توسط خود مسافر اجرایی شود ما اطلاع رسانی های لازم را انجام دادیم و حتی برای مسافران پیامک می فرستیم ولی باید توجه داشت که شهروندان خودشان در اجرای فاصله اجتماعی نقش بسیار زیادی دارند و نه تنها در واگن بلکه روی پله برقی و وردی‌ها نیز فاصله را رعایت کنند.

وی در مورد آمار امروز مسافران مترو گفت: هنوز گزارشی در این زمینه واصل نشده و در صورت مشخص شدن اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا در میان پرسنل و کارکنان مترو تهران نداشته‌‌ایم و آمار مبتلایان نیز همان ۳۵ نفر بوده و بیشتر نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.