| کد خبر: 209613 |

آغاز فعالیت‌های ساختمانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

دبیر کانون انبوه‌سازان مسکن کشور از آغاز فعالیت واحدهای کارگاهی مسکن و ساخت و سازها با رعایت موارد ایمنی و بهداشت و پروتکل‌های در نظرگرفته شده از سوی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی خبرداد.

تین نیوز

دبیر کانون انبوه‌سازان مسکن کشور از آغاز فعالیت واحدهای کارگاهی مسکن و ساخت و سازها با رعایت موارد ایمنی و بهداشت و پروتکل‌های در نظرگرفته شده از سوی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرشید پورحاجت در خصوص بازگشایی واحدهای کارگاهی برای ادامه روند ساخت و ساز مسکن با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به تاکیدات وزارت بهداشت و راه و شهرسازی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی واحدهای کارگاهی مسکن در دستور کار قرار گرفته و ادامه فعالیت این کارگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

وی افزود: سال‌ها است که در خصوص بحث ایمنی و بهداشت کارگاه‌های ساختمانی صحبت می‌شود و در این زمینه دستورالعمل‌هایی نیز برای رعایت این موارد وجود دارد اما باید این پروتکل‌ها در کارگاه‌های ساختمانی به صورت واقعی اجرایی شوند.

دبیر کانون انبوه‌سازان مسکن کشور با بیان اینکه عملیات ساخت و ساز مسکن در کشور به صورت جست و گریخته آغاز شده است، تصریح کرد: اگر مسایل اقتصادی در کنار مسایل بهداشتی قرار بگیرند و به صورت همزمان و با رعایت موارد و دستورالعمل‌ها به هر دو مورد نگاه شود قطعا می‌توان شاهد از سرگیری کامل فعالیت کارگاه‌های ساختمانی و ساخت و ساز مسکن در شرایط کرونایی بود.

پورحاجت عنوان کرد: بخش تولید سیاست‌های کلانی که در دولت مطرح می‌شود را می‌پذیرد و در این زمینه اگر دولت تصمیم بگیرد که فعالیت‌های اقتصادی از سر گرفته شود، تولیدکنندگان نیز همراه دولت خواهند بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به شرایطی که در بحث شیوع کرونا وجود دارد، اولویت سلامت نیروی کار و جان انسان‌ها است. در این زمینه باید به این اولویت توجه ویژه کرد و سپس به دنبال اجرای دستورالعمل‌هایی باشیم که در راستای مسایل اقتصادی هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.