| کد خبر: 209526 |

تلاش ها بر تکمیل آزاد راه شمالی کرج معطوف شده است

استاندار البرز با اشاره به اهمیت ارتباطی آزاد راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج گفت : تلاش ها بر جذب منابع ملی برای تکمیل این آزاد راه معطوف شده است.

تین نیوز

استاندار البرز با اشاره به اهمیت ارتباطی آزاد راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج گفت : تلاش ها بر جذب منابع ملی برای تکمیل این آزاد راه معطوف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بنابر اعلام استانداری البرز عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه آزاد راه شهید سردار سلیمانی  افزود:  امید است بر اساس توافق اولیه، بتوانیم مشارکت دولت را در این پروژه داشته باشیم و البته در این زمینه رایزنی ها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و رییس  سازمان برنامه و بودجه ،وزیر  راه و شهرسازی نیز اعلام آمادگی برای همکاری کرده اند.

وی ادامه داد: این مسیر از طریق کنارگذر، آزادراه شهید همت را به آزادراه تهران - کرج - قزوین متصل می کند، بنابراین  انتفاع اصلی این پروژه برای مردم کرج است که در واقع ریه بزرگ تنفسی شهر کرج تلقی می شود.

شهبازی گفت: در مقایسه با اواخر سال گذشته که بازدید از این پروژه داشتیم، پل اصلی این پروژه که می تواند یک المان برای شهر کرج باشد، پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه پل بی ۲ که در عظیمیه قرار دارد می تواند یکی از پل های زیبای کرج محسوب شود، گفت:  شهردار و شورای اسلامی شهر کرج و پیمانکار پروژه، به رغم تنگناهای مالی، با پرهیز از اقدامات تبلیغاتی و غیر ضرور تمرکز برای روی این پروژه بزرگ داشته اند و آن را یک لحظه تعطیل نکرده اند.

وی افزود: با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا ، این پروژه با اهمیت به طول ۱۷.۵ کیلومتر به صورت مستمر پویا و فعال است. 

استاندار البرز گفت: در سفر رییس جمهوری به البرز برای بهره برداری از پروژه های راه سازی نیز  وزیر  راه و شهرسازی موضوع مشارکت دولت در این پروژه را مطرح کرده و  من نیز بر روی آن تاکید داشتم از این رو امید است این هدف نیز محقق شود.

شهبازی افزود: انتظار می رود با توجه به عشق و علاقه فراوانی که شهردار و شورای اسلامی شهر کرج برای خدمت به همشهریان خود دارند این پروژه زودتر به سرانجام برسد چراکه  در صورت جلب مشارکت ملی می توان انتظار داشت که تا پایان سال ۹۹ بخش عمده ای از این پروژه زیر بار ترافیک برود.

استان البرز دارای یک هزار و۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.