| کد خبر: 209413 |

ابهام در اجرایی شدن وعده ورود ۵۰۰ اتوبوس

سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران وعده ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به حمل ونقل تهران تا اردیبهشت ماه را با توجه به عدم موجودی شرکت‌های تولید کننده داخلی،غیراجرایی خواند.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران وعده ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به حمل ونقل تهران تا اردیبهشت ماه را با توجه به عدم موجودی شرکت‌های تولید کننده داخلی،غیراجرایی خواند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یوسف حجت در مورد وعده استاندار تهران مبنی بر ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا اردیبهشت ماه به چرخه حمل ونقل عمومی تهران، گفت: ما برای خرید اتوبوس نو برای تهران با کلیه تولید کنندگان داخلی مکاتبه کردیم و تمامی این شرکت‌ها اعلام کردند که در حال حاضر اتوبوس ساخته شده آماده تحویل، ندارند.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان اعلام کردند از زمان انعقاد قرار داد و پرداخت صورت حساب تا ورود اولین اتوبوس به چرخه حمل ونقل  سه ماه زمان لازم است، ادامه داد: تولید کنندگان آماده تولید اتوبوس هستند؛ اما برای راه اندازی خط تولید، واردات قطعات و ساخت، حداقل سه ماه زمان لازم دارند.

حجت با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی روز به روز فرسوده تر می شود و نیاز است که هرچه سریعتر اتوبوس های نو وارد چرخه شود، افزود: به نظر می رسد تحویل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نو تا اردیبهشت ماه به شهرداری تهران غیر اجرایی باشد، چرا که حتی برای واردات اتوبوس نیز مدتها زمان لازم است.

سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران با بیان اینکه تنها راهکار موجود خرید مینی بوس است، ادامه داد: ما در حین بررسی با شرکتی مواجه شدیم که در حال حاضر حدود ۵۰ دستگاه مینی بوس آماده تحویل دارد و اعلام کرد که می تواند تا تیرماه حداقل ۲۰۰ دستگاه دیگر نیز تحویل دهد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش استاندار تهران از افزایش ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داده و اعلام کرده بود که تعدادی از این اتوبوس‌ها توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می شود و مابقی از طریق واردات پیگیری می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.