| کد خبر: 209391 |

پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران متوقف نیست

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: تمامی پروژه‌های فنی و عمران شهرداری پایتخت با رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی فعال هستند.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: تمامی پروژه‌های فنی و عمران شهرداری پایتخت با رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی فعال هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی در این باره گفت: با توجه به ابلاغ شیوه نامه طرح فاصله گذاری هوشمند، تعداد کارگران و واحدهای اجرایی به منظور حفظ سلامتی افراد و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، نسبت به دوره قبل از بیماری کرونا برای پیشبرد پروژه‌ها کاهش یافته است.

وی افزود: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تهران متوقف نیست و همه پروژه‌ها فعال هستند.

به گفته صبوری دیلمی، تامین ملزومات بهداشتی، توزیع محلول‌های ضدعفونی در کارگاه‌ها، نصب بروشورهای آموزشی و پوسترهای اطلاع رسانی درباره نحوه مقابله با ویروس کرونا از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این اماکن و مراقبت از کارگران محسوب می شود.

وی همچنین درباره جزئیات طراحی دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران، بیان کرد: این پروژه در مرحله تکمیل طراحی قراردارد و وارد فاز اجرایی نشده است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران از انجام عملیات نهایی روسازی مسیر غرب به شرق زیر گذر کوی نصر (گیشا) خبر داد و گفت: خط کشی خیابان این زیرگذر درمسیر جنوبی تکمیل شده و خط کشی مسیر شمالی هم درحال انجام است و همچنین تأسیسات روشنایی زیرگذر کوی نصر تا روز شنبه (۳۰ فروردین ماه) تکمیل خواهد شد.

بر اساس آخرین آمارها تا ظهر روز ۲۵ فرودین، ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.