| کد خبر: 209314 |

هواپیمایی امارات پرواز به این شهرها را از سر می‌گیرد

شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که برخی از پروازهای برون مرزی خود را به صورت محدود به برخی از مناطق جهان از سر خواهد گرفت.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که برخی از پروازهای برون مرزی خود را به صورت محدود به برخی از مناطق جهان از سر خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شرکت هواپیمایی امارات امروز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد در آیندهای نزدیک پروازهای برون مرزی به برخی از شهرهای ایالات متحده ، آسیا و شمال آفریقا را به صورت محدود از سر بگیرد.

این شرکت مستقر در امارات متحده عربی هنوز از زمان از سرگیری این پروازها چیزی نگفته و اظهار نظر رسمی نداشته است.

طبق خبری که در رویترز آمده است، این شرکت هواپیمایی قصد دارد پروازهای محدودی به شهرهای الجزیره، تونس در شمال آفریقا، جاکارتا ،مانیلا، تایپه، کابل در آسیا و شیکاگو در ایالات متحده آمریکا برقرار کند تا افراد بتوانند در صورت تمایل از این کشور خارج شوند.

امارات متحده عربی به عنوان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش شمار جانباختگان در کشورهای مختلف جهان قوانین و مقررات سخت گیرانه ای را برای تردد شهروندان وضع و اعمال کرده است تا بدین ترتیب بتواند در قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری خطرناک و مرگبار موفق شود.

این کشور پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که مرزهای خود را به تمامی مسافران خارجی به غیر از شهروندان اماراتی و دیپلمات‌ها خواهد بست.

 همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا تقریبا تمامی ایرلاین‌های فعال در سراسر جهان پروازهای داخلی و خارجی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند تا بتوانند به مقابله با افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان این ویروس بپردازند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.