| کد خبر: 209280 |

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پیشرفت فیزیکی ۹۴.۶۸ درصدی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پیشرفت فیزیکی ۹۴.۶۸ درصدی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، بهروز آقایی درباره  آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار در سال 98 اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح از مدت‌ها قبل آغازشده است اما پیشرفت فیزیکی آن تا پایان سال گذشته 94.68 درصد بود. 

وی یادآور شد:‌ تهیه، حمل و استقرار 2800 متر مکعب مصالح سنگی فیلتر و آرمور در تاج دایک زون 3، خارج‌سازی مغروقه‌ها، عملیات تسطیح و حمل خاک در فاز 2، تهیه و حمل 16 عدد بویه و نصب 6 عدد از آن‌ها از جمله اقداماتی است که طی سال گذشته در مورد پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار مدنظر قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه اقدامات دیگری در حوزه اسکله‌های کانتینری انجام‌شده است، گفت: تهیه و اجرای دایک حفاظت سنگی در نقطه اتصال به فاز 2 به حجم 4000 مترمکعب فیلتر و آرمور، تهیه، حمل و نصب 1280 متر سول پلیت زیر ریل و باز کردن 19 عدد فندر جهت تعویض قطعات زنگ‌زده در این بخش صورت گرفته و در بخش اسکله‌های چندمنظوره نیز تهیه، حمل و نصب 19 عدد فندر انجام‌شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر این اقدامات مختلفی را در بخش روسازی ترمینال‌ها، تراکم دینامیکی، جاده دسترسی، ساختمان‌ها و سازه‌های صنعتی و تأسیسات مدنظر قرار داده‌ایم.

آقایی اضافه کرد:‌ اطاله اسکله‌ها، تراکم دینامیکی 1.8 هکتار مجاور موج شکن و زمین پست‌های برق طرح شبکه معابر، روسازی 1.9 هکتار اطراف سوله ترانزیت، تعریض جاده دسترسی از 4 باند به 6 باند، نصب 2 عدد بولارد در اسکله شماره 5، جمع‌آوری اسکله‌های نصب سریع با پیشرفت بیش از 80 درصد، اجرای بیش از 500 متر دیوار بتنی بین فاز یک و 2 و نیز عملیات ساختمانی کلید خانه ازجمله فعالیت‌های اضافه‌کاری صورت گرفته در خصوص طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.