| کد خبر: 209208 |

تردد بیش از ۱.۵ میلیون مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تردد بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار مسافر از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار مغان به ایران و جمهوری آذربایجان در سال گذشته خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تردد بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار مسافر از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار مغان به ایران و جمهوری آذربایجان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد تردد ۹۱ درصد مسافران خارجی و ۹ درصد نیز مسافران ایرانی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه اداد: از این تعداد مسافر ۲۷۸ هزار نفر با وسیله اتوبوس، مینی‌بوس و سواری و یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر نیز با پای پیاده از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند.

رحمتی اضافه‌کرد: بخاطر شیوع ویروس کرونا تردد مسافران از اسفندماه سال گذشته با کاهش محسوس مواجه شده و در این ماه به ۲۰ هزار نفر رسید. 

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۲۱۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: تردد اتوبوس در مدت یاد شده ۶۸ درصد افزایش داشته است.

به گفته رحمتی سال گذشته ۲۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه سواری از مرز بیله‌سوار تردد داشتند که از این میزان ۱۵ درصد ایرانی و ۸۵ درصد نیز خارجی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اقدامات گذر مرزی مسافران در هشت گیت ورودی و خروجی در کمتر از ۲ دقیقه انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.