| کد خبر: 209194 |

عضو شورای شهر: پیک کرونا هنوز در راه است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز به پیک کرونا نرسیده‌ایم، گفت: حمایت‌های جسمی و روانی از شهروندان به ویژه فعالان حوزه خدمات شهری امری ضروری است.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز به پیک کرونا نرسیده‌ایم، گفت: حمایت‌های جسمی و روانی از شهروندان به ویژه فعالان حوزه خدمات شهری امری ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، شهربانو امانی در تذکری در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت:  بازدیدهایی از سازمان‌های آتش‌نشانی، پسماند و بهشت زهرا داشته‌ام که همکاران ما در این سازمان‌ها اقدامات قابل ستایشی را جهت کمک به مردم انجام می‌دهند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روزانه پیش از بروز کرونا، ۴۵۰۰ تن پسماند تولید می‌شد که در حال حاضر رقم پسماندهای خانگی وعادی به ۷۵۰۰ تن رسیده و روزانه ۱۱۰ تن پسماند بیمارستانی تولید می‌شود.

امانی خاطرنشان کرد: دغدغه من حفظ جان پرسنل و سرمایه انسانی در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است و هر چند غربالگری‌ها به خوبی از این پرسنل انجام گرفته ولی لازم است حمایت‌های بیشتری انجام شود.

وی گفت: برخی از هیأت‌ها، مساجد و اماکن زیارتی پشتیبانی‌هایی را برای کادر پزشکی آغاز کرده‌اند و به طور مثال با تهیه آب میوه و اقلام بهداشتی در صدد حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و کادر پزشکی هستند که هر چند این نکته بسیار مثبت است ولی نباید از نظارت‌های جدی غافل شویم. چرا که در صورت بی‌توجهی این مسئله ممکن است خود سبب شیوع کرونا شود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه هنوز شرایط کرونا به خط پایان نرسیده وحتی پیک ابتلا به این بیماری را نگذرانده‌ایم حمایت‌های جسمی و روانی از شهروندان به ویژه فعالین حوزه خدمات شهری امری ضروری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.