| کد خبر: 209189 |

واژگونی تریلر در جاده مهاباد - بوکان ۲ کشته برجاگذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در محور مهاباد به بوکان موسوم به جاده برهان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در محور مهاباد به بوکان موسوم به جاده برهان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رحمان احمدی افزود: این حادثه صبح امروز و در نزدیکی روستای «اوطمیش» بر اثر خارج شدن یک دستگاه تریلر حامل سیب‌زمینی از جاده و واژگونی آن روی داد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع امدادگران اورژانس ایستگاه «ترشکان» بر صحنه سانحه و معاینه‌های اولیه مشخص شد ۲ سرنشین بر اثر شدت آسیب وارده در دم فوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این عملیات یک تیم عملیاتی از آتش‌نشانی بوکان نیز برای امدادرسانی در صحنه حادثه حضور داشتند و علت اصلی وقوع آن توسط کارشناسان پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است. 

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مهرماه سال گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در همین محور یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز زخمی شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.