| کد خبر: 209088 |

ناوگان اتوبوسرانی ارومیه آغاز به کار کرد

شهردار ارومیه گفت: از امروز ناوگان اتوبوسرانی با رعایت موارد بهداشتی از سوی رانندگان به تناسب ظرفیت اتوبوس اقدام به سوار کردن مسافر کردند.

تین نیوز

شهردار ارومیه گفت: از امروز ناوگان اتوبوسرانی با رعایت موارد بهداشتی از سوی رانندگان به تناسب ظرفیت اتوبوس اقدام به سوار کردن مسافر کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد حضرت پور  با اشاره به روند فعالیت ناوگان مسافری در ارومیه با توجه به بیماری کرونا اظهارکرد: با توجه به فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی ناوگان شهری تداوم دارد و از شهروندان نیز درخواست داریم از کارت بلیط الکترونیک استفاده کنند.

وی ادامه داد: ناوگان تاکسیرانی نیز با رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها ۲ نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

شهردار ارومیه با اشاره به دستگیری از نیازمندان، بیان کرد: در این مقطع و همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگیری و حمایت کرد.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه نیز توزیع بسته‌های حمایتی برای نیازمندان توسط قرارگاه امام خامنه ای (مدظله العالی) آغاز می‌شود ادامه داد: با توجه به اینکه از امروز بخشی از فعالیت‌ها آغاز شده اما از مردم درخواست داریم جهت شکست کرونا همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمعات در خانه بمانند.

حضرت پور از آغاز کمپین جمع آوری کمک‌های مردمی (نقدی) جهت حمایت از نیازمندان جامعه خبر داد و عنوان کرد: کمپینی در راستای حمایت و دستگیری از نیازمندان راه اندازی و جلساتی با خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه تشکیل می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.