| کد خبر: 209041 |

تاکسی‌های کرج چهار نفر سوار نکنند

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: مقرر شده تاکسی‌ها مجموعاً با سه مسافر یک نفر جلو و دو نفر در عقب خودرو اقدام به خدمات رسانی کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: مقرر شده تاکسی‌ها مجموعاً  با سه مسافر یک نفر جلو و دو نفر در عقب خودرو اقدام به خدمات رسانی کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ غلامعلی شرق  با اشاره به لغو طرح زوج و فرد در کرج، گفت: اجرای این طرح  با تصویب کمیته مبارزه با کرونا استان البرز به دلیل افزایش فعالیت تعداد کارکنان دستگاه‌های اجرایی از امروز شنبه ۲۳ فروردین منتفی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، وی اضافه کرد: این کاهش برای سهولت درتردد کارکنان دولت و پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده وسایل نقلیه عمومی اتوبوس با ظرفیت ۴۰ درصدی و تاکسی‌ها نیز مجموعاً با سه مسافر یک نفر جلو و دو نفر در عقب خودرو اقدام به خدمات رسانی کنند.

وی ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می‌کنند برخورد کند.

رئیس پلیس راهور استان البرز از مردم خواست با رعایت مقررات وضع شده، با پویش در_خانه_بمانیم همراهی کنند تا  گام مثبتی و مؤثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برداشته شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.