| کد خبر: 208872 |

◄ عامل جنایت ایرانشهر در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) کشته شد + عکس

کمتر از یک هفته پس از قتل محمدتقی مهابادی راننده کامیون توسط اشرار، عامل اصلی این جنایت به هلاکت رسید.

تین نیوز

کمتر از یک هفته پس از قتل محمدتقی مهابادی راننده کامیون توسط اشرار، عامل اصلی این جنایت به هلاکت رسید.

به گزارش تین نیوز، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز با اعلام این‌که قاتل محمدتقی مهابادی راننده کامیون حامل کالاهای اساسی با اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان شناسایی شده و به هلاکت رسیده است، گفت: سه نفر از همدستان وی نیز دستگیر شده‌اند.

عبدالهاشم حسن نیا افزود: ‌با اقدام به موقع و سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) که امنیت کشور مرهون مجاهدت، پاسداری و دقت نظر این سربازان گمنام است،‌ عوامل سوء قصد به جان مرحوم محمد تقی مهابادی مورد شناسایی و پیگرد قرار گرفتند که نهایتا روز ۱۸ فروردین ماه این اقدامات منجر به هلاکت قاتل و دستگیری سه تن از همدستان وی شد.

بیشتر بخوانید: تشییع پیکر راننده‌ای که توسط اشرار به قتل رسید + فیلم

شب گذشته نیز حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان  گفته بود: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در شهرستان بم، شرور مسلح به نام وحید که عامل قتل راننده کامیونی در محور بزمان به بم بود، به هلاکت رسید.

وی افزوده بود: پس از رصد‌های اطلاعاتی متهمان که در بم مخفی شده بودند با همکاری دادستانی بم و نیروی انتظامی این شهرستان و نیرو‌های اعزامی از ایرانشهر دستگیر شدن که در درگیری مسلحانه یکی از عاملان اصلی قتل راننده، که شرور سابقه دار منطقه بود نیز به هلاکت رسید و سه نفر از متهمان نیز دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز، شامگاه ۱۲ فروردین محمدتقی مهابادی راننده کامیون توسط اشرار در جاده ایرانشهر-بزمان مورد سوء قصد قرار گرفت و کشته شد اما د رکمتر از یک هفته و در رزو 18 فروردین عامل اصلی این جنایت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید و همچنین سه تن از همدستان وی دستگیر شدند.

همزمان با این رخداد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیتی ضمن ابراز همدردی با خانواده این راننده جوان گفته بود: مرحوم مهابادی و تمامی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جزو خانواده بزرگ راه و شهرسازی بوده و مورد حمایت این وزارتخانه قرار دارند.

کانال تلگرامی راهبران ایران با انتشار عکس پیوست وی را وحید معروف به حمل و قاتل راننده کامیونی که هفته قبل در جاده بزمان کشته شد، معرفی کرد.

قاتل

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.