| کد خبر: 208838 |

کسب رتبه یک کشوری استان اردبیـل در کاهش تصادفات برون شهری

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماه سال گذشته استان اردبیـل با کاهش ۱۹.۵ درصدی متوفیات تصادفات برون شهری رتبه اول کشور را کسب کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماه سال گذشته استان اردبیـل با کاهش ۱۹.۵ درصدی متوفیات تصادفات برون شهری رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: پس از اردبیل استان های قم و کردستان با کاهش ۱۳ درصدی در رتبه های بعدی قرار دارند.

 دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با قدردانی از تلاش های همه دستگاه های حاضر در این کمیسیون و فعالان رسانه ای تصریح کرد: بر اساس گزارش ها و بررسی های انجام شده توسط دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستائی نیز استان اردبیل با کاهش۱۱درصدی در رتبه ۴ کشوری قرار گرفت.

عضو شورای اداری استان اردبیل ایمن سازی محورها،اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و گفت: از ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محورها ۱۱ مورد حذف و اصلاح شده و عملیات اصلاح ۸ نقطه دیگر نیز درحال اجراست.

 رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل مجهز بودن ۱۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل به سیستم روشنایی را یادآور شد و از فعالیت ۶۴ سامانه تردد شمار ،۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.