| کد خبر: 208659 |

ترافیک تهران نگران کننده بود

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترافیک روزگذشته شهر تهران پیام نگران کننده ای داشت و امیدواریم مردم همچنان درخانه بمانند.

تین نیوز

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترافیک روزگذشته شهر تهران پیام نگران کننده ای داشت و امیدواریم مردم همچنان درخانه بمانند.

به گزارش تین ‌نیوز به نقل از مهر، محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای اولین جلسه شورای شهر تهران در سال ۹۹ با اشاره به اخبار شیوع کرونا در نوروز امسال و اتفاقاتی که در آمریکا، فرانسه، کانادا، اسپانیا و ایتالیا رخ داده است، گفت: شیوع این بیماری در این کشورها نشان داد ملت ایران چه کار بزرگی را پشت سر گذاشت. مردم به پیام نوروز که پیام عاطفه، پیام نو شدن و پیام وحدت و صفا و صمیمیت است، توجه کردند و با نشستن در منازل و بیرون نرفتن در روز طبیعت، وظیفه خود را انجام دادند و ما نیز باید از این اقدام ارزشمند تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم ها مردم در خرید کردن وسایل ضروری مراعات کردند و شاهد کمبود کالاها در کشور نبودیم، تاکید کرد: باید قدردان مردم ایران باشیم که با فداکاری این شرایط را تحمل می کنند.

محمود میرلوحی با بیان اینکه امروز کرونا مشکل جهانی است، گفت: واکنش به کرونا نیز باید مسئله ملی و جهانی باشد و همه باید اهمیت سلامت همسایگان را به رسمیت بشناسند و همه باید با هم در برابر این مشکل ایستادگی کنیم و لذا از همه سازمان های بین المللی می خواهم که به ترامپ فشار بیاورند تا تحریم های ناعادلانه علیه ایران شکسته شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: سلامت فراتر از یک مسئله شخصی و خصوصی است و ما نیاز به انسانهای سالم و نهادهای دموکراتیک برای حفظ حیات انسان، بشر و طبیعت داریم.

میرلوحی ضمن تشکر از مدیران شهری که در ایام شیوع کرونا دوشادوش بزرگان عرصه بهداشت و درمان کشور برای حفظ سلامت جامعه مبارزه کردند، گفت: امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند. این نگرانی دیروز با ترافیک ایجاد شده تشدید شد و پیام نگران کننده ای به جامعه داد. ما امیدواریم که مادامی که این تهدید همچنان وجود دارد و کشورهای دنیا با آن درگیر هستند، مردم ما در منازل بمانند تا افرادی که کار کردن آنها ضرورت دارد بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: حدود یک میلیون نفر در تهران در بخش درمان، بخش پسماند و … باید فعالیت کنند تا بتوانند خدمات خود را به مردم ارائه کنند و حضور افرادی که خدماتشان در این ایام برای حفظ سلامت شهر اهمیت دارد مجوزی برای حضور سایر اقشار جامعه نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.