| کد خبر: 208546 |

کاهش ۶۵ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد خودروها در چهاردهم فروردین ماه امسال در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد خودروها در چهاردهم فروردین ماه امسال در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عباس شرفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس گزارش تردد شمار خودرو در چهاردهم فروردین ماه امسال ۱۸ هزار و ۹۱۲ دستگاه وسیله نقلیه خروجی در محورهای استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۶ هزارو ۲۱ وسیله نقلیه ورودی در محورهای استان تردد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش نشان می دهد.

شرفی بیان کرد: بیشترین تردد در جاده بروجرد - اراک با پنج هزار و ۵۵۴، اراک - بروجرد با سه‌هزار و ۱۵۸ وسیله نقلیه می‌باشد.

وی اضافه کرد: کمترین تردد در محورهای هرسین - نورآباد با ۸۴۷، نورآباد - هرسین با ۹۱۵ وسیله نقلیه و ساعات اوج تردد بین ساعت ۱۳ تا ۱۴ عصر بوده است.

به گفته وی این آمار نشان می دهد که اکثر مردم به توصیه ها درخصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند اما باز هم تاکید می کنیم هموطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: نوروز امسال متفاوت از سال های قبل است و از مردم می خواهیم این شرایط را درک کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.