| کد خبر: 208498 |

احتمال تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد تا پایان فروردین‌ماه

رئیس کیمسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: درخصوص تداوم تعطیلی سرویس‌دهی قطارشهری و اتوبوس، نظر کمیسیون، تمدید این تعطیلی تا پایان فروردین ماه است.

تین نیوز

 رئیس کیمسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: درخصوص تداوم تعطیلی سرویس‌دهی قطارشهری و اتوبوس، نظر کمیسیون، تمدید این تعطیلی تا پایان فروردین ماه است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر مشهد درخصوص تعطیلی سرویس‌دهی خطوط قطارشهری و همچنین ناوگان اتوبوسرانی، اظهارکرد: تراکم جمعیت سبب شده تا وسایل حمل‌ونقل عمومی یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس باشند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه هرروز تعداد زیادی از افراد برای جابجایی از این وسایل استفاده کرده و سطوح مختلفی را لمس می‌کنند که تهدید جدی برای سلامت شهروندان است، گفت: خوشبختانه تعطیلی مترو و اتوبوس در مشهد تأثیرات مثبتی در کاهش تعداد افراد مبتلا داشته و از این بابت بسیار خوشحالیم.

وی افزود: براساس مصوبه پیشین، تعطیلی ناوگان حمل‌نقل عمومی حداکثر تا ۱۷ فروردین است و تمدید مجدد آن نیاز به مصوبه دیگری از سوی شورای شهر دارد.

بهاروند با بیان اینکه نظر کمیسیون تخصصی در این خصوص، تمدید تعطیلی مترو و اتوبوس حداقل تا پایان فروردین‌ماه است، تصریح کرد: روز شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه، جلسه فوق‌العاده اعضا شورای شهر مشهد برگزار خواهد شد و تصمیم‌نهایی در این زمینه اتخاذ می‌شود و به اطلاع عموم شهروندان مشهدی خواهد رسید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.