| کد خبر: 208437 |

انفجار در منزل مسکونی واقع در الهیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی واقع در محله الهیه خبر داد.

تین نیوز

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درخصوص حادثه انفجار منزل مسکونی در شمال شهر ترهان گفت: در ساعت 10:55 دقیقه وقوع حادثه ای به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: براساس پیام ارسال شده مشخص شد که در ساختمانی سه طبقه در منطقه الهیه خیابان مهدیه در یک واحد مسکونی انفجاری رخ داده است.

ملکی گفت: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از دو ایستگاه به همراه همه تجهیزات لازم از جمله دستگاه های تنفسی به محل حادثه مراجعه کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: با حضور مأموران مشخص شد در این واحد مسکونی 160 متری در حال نقاشی ساختمان بوده اند که همین امر باعث انفجار شده و انفجار در حدی زیاد بود که حتی در و دیوارهای ساختمان هم در حال شعله وری بود.

وی تصریح کرد: چند نفر از ساکنان این ساختمان موفق به خروج از محل شده بودند و آتش نشانان بلافاصله کار شعله زنی و خاموش کردن آتش را شروع کردند.

ملکی گفت: در این حادثه خوشبختانه کسی مصدوم نشده و فقط یک نفر به دلیل انفجار دچار شک شده بود که برای معاینات لازم تحویل عوامل اورژانس داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: از شهروندان می خواهیم تا در این ایام که گفته شده در خانه بمانند از برخی کارها نظیر نقاشی و تعمیرات خودداری کرده و آن را به زمان دیگری منتقل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.