| کد خبر: 208381 |

مشکلی برای تردد وسایل نقلیه حمل مواد غذایی وجود ندارد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم وجود ندارد گفت: هماهنگی با راهور جهت تردد خودروهای حمل مواد غذایی و اقلام اساسی انجام شد.

تین نیوز

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم وجود ندارد گفت: هماهنگی با راهور جهت تردد خودروهای حمل مواد غذایی و اقلام اساسی انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا گودرزی در جلسه با اصناف با اشاره به دغدغه فروشگاه ها جهت تردد وسایل نقلیه حمل مواد غذایی با توجه به طرح ممنوعیت تردد اظهار داشت: در این جلسه دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصناف بررسی و مشکلات آن‌ها احصا شد.
 
وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای تردد وسایل نقلیه حمل مواد غذایی وجود ندارد و در این زمینه هماهنگی لازم با راهور و راهداری انجام شده است.
 
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران سپس عنوان کرد: خوشبختانه اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم تامین و به قدر کافی در انبارها ذخیره سازی شده از اینرو هیچ نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم نیز برای حمل این اقلام اندیشیده شده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، گودرزی در مورد عدم فعالیت اصناف غیرضرور گفت: پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، میادین میوه و تره بار و دیگر فروشگاه هایی که اقلام مورد نیاز مردم را تامین می‌کند دایر هستند و فعالیت آنها برای تامین نیازمندی‌های مردم انجام می‌شود اما اصناف غیرضروری به منظور جلوگیری از شیوع کرونا باید بسته باشند و نظارت نسبت به اجرای دستورالعمل‌های محدودیت فعالیت این قبیل اصناف انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.