| کد خبر: 208348 |

◄ برای نخستین بار: امروز قطار مسافری به مشهد تردد نکرد

امروز برای نخستین بار و پس چندین دهه تردد قطارهای مسافربری به شهر مشهد، شیوع بیماری کرونا موجب شد هیچ قطاری به این مشهد تردد نکند.

تین نیوز

امروز برای نخستین بار و پس از چندین دهه تردد قطارهای مسافربری به شهر مشهد، شیوع بیماری کرونا موجب شد هیچ قطاری به این مشهد تردد نکند.

به گزارش تین نیوز، ترس مردم از ابتلا به بیماری کرونا، توصیه کادر پزشکی و درمانی حضور در خانه و پرهیز از مسافرت و محدودیت‌های تردد که در حمل و نقل عمومی بین شهری به وجود آمده، موجب شد امروز برای نخستین بار و پس از ده‌ها سال، ترددی به مشهد از طریق قطارهای مسافربری انجام نشود.

این درحالی است که خط مشهد خصوصاً خط تهران مشهد به عنوان پرترافیک‌ترین خط ریلی مسافری کشور شناخته شده و به خصوص در ایام عید و تابستان حدود 50 درصد سفرهای ریلی کل کشور به مقصد مشهد مقدس برنامه‌ریزی می‌شود و معمولاً پیشرفته‌ترین قطارها نیز در این مسیر تردد دارند.

در شرایط عادی انواع قطارهای مسافربری شرکت‌های رجا، فدک و نورالرضا به طور روزانه به شهر مشهد تردد می‌کنند.

به گزارش تین نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت در مورد آخرین آمار ابتلا و فوتی و همچنین بهبودیافتگان کرونا ویروس جدید در کشور گفت: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز (۹ فروردین ۱۳۹۹)، ۳۰۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و تعداد بیماران مبتلا به این بیماری به ۳۵۴۰۸ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۱۶۷۹ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده و تا امروز از وجود ۲۵۱۷ نفر در کشور محروم شده‌ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.