| کد خبر: 208324 |

استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم آباد ۱۲ درصد افزایش یافت

مدیرفرودگاه خرم آباد گفت: سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۱۲ مسافر از طریق پروازهای این فرودگاه جابجا شده که نسبت به سال قبل از آن ۱۲ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرفرودگاه خرم آباد گفت: سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۱۲ مسافر از طریق پروازهای این فرودگاه جابجا شده که نسبت به سال قبل از آن ۱۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی کاملی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: همچنین تعداد پروازهای این فرودگاه از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال گذشته ۶۵۴ سورتی بود که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ پنج درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به انجام مقدمات برای ایجاد پایگاه هوانوردی عمومی غرب کشور در فرودگاه خرم آباد ادامه داد: همچنین جابجایی بار توسط پروازهای این فرودگاه با ۹ درصد افزایش به ۲۰۰ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم رسید.

وی تصریح کرد:‌ بهسازی دیوار حفاظتی فرودگاه به طول ۳۵۰ متر از نوع دیوارهای بتنی پیش ساخته، ایجاد نمازخانه در ساختمان پلیس و بهسازی بخشی از ساختمان های یگان حفاظت هواپیمایی و پلیس ویژه فرودگاه، ایجاد کانال خاکی جهت هدایت آب های بالادست به رودخانه پایین دست فرودگاه و نصب فرستنده و گیرنده  از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

کاملی گفت:‌ نصب و راه اندازی سیلومتر هواشناسی، بهسازی دستگاه های کمک ناوبری، لایروبی کانال های عبوری از داخل فرودگاه از محل اعتبارات استانی، آغاز عملیات بهسازی محوطه و ترمینال، اصلاح خسارات بر جا مانده از سیل  در مهمانسراهاو بوستان فرودگاه و ایجاد پاویون اختصاصی دولت نیز سال ۹۸ اجرایی شد.

وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی نسبت به تغییر ساعات پروازی فعالیت خود در خرم آباد قول مساعد داده اند اظهار داشت:  از بهمن سال گذشته نیز سرویس مشهد شنبه هر هفته برقرار شده و شرکت های هواپیمایی مختلف آمادگی خود را جهت افزایش پرواز در این مسیر اعلام کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.