| کد خبر: 208318 |

◄ سازمان راهداری: کامیون‌ها ممنوعیت تردد ندارند

با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کالا، مشکل ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی کالا در برخی استان‌ها حل شد.

تین نیوز

با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کالا، مشکل ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی کالا در برخی استان‌ها حل شد.

به گزارش تین نیوز، در حالی که امروز تعدادی کامیون حامل کالاهای صنعتی برای تولیدکنندگان شهرک صنعتی شمس آباد تهران با ممنوعیت ورود به استان تهران مواجه شده بودند، این مشکل با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برطرف شد.

یک راننده کامیون پیش از ظهر امروز در تماس با خبرنگار ما از ممانعت از تردد کامیون‌های حامل بارهای صنعتی از قبیل آهن آلات، ورق و ... در منطقه نعلبندان نرسیده به شهرک صنعتی شمس آباد از سوی پلیس راهور خبر داد.

وی که نامش در تین نیوز محفوظ است، گفت: در حالی‌که از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجازه تردد ناوگان حمل و نقل عمومی کالا داده شده، امروز در برخی استان‌ها از جمله استان تهران در منطقه نعلبندان مانع تردد کامیون‌ها به شهرک صنعتی شمس آباد شدند و به کامیون‌ها دستور بازگشت دادند.

وی افزود: این در حالی است که از منطقه نعلبندان تا شهرک صنعتی شمس آباد فقط 20 کیلومتر فاصله و بار این کامیون‌ها نیز کالاهای صنعتی مورد نیاز تولیدکنندگان است که اغلب از بندرعباس بارگیری شده و امکان بازگشت ناوگان با ده‌ها تن بار وجود ندارد.

وی ادامه داد: به رانندگانی که اکنون در این منطقه متوقف شده‌اند گفته شده در صورت عدم بازگشت به مبدا با توقیف خودرو و اخذ پلاک مواجه خواهند شد در صورتی که از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پیامکی به رانندگان اعلام شده بود کامیون‌ها با ممنوعیت تردد مواجه نیستند.

به دنبال بروز این مشکل، خبرنگار تین نیوز موضوع را از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیگیری کرد که از سوی غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری عنوان شد این مشکل با هماهنگی‌های انجام شده برطرف و همچنان که قبلاً اعلام شده، ناوگان عمومی جاده‌ای حمل کالا هیچ محدودیتی ندارد.

به گزارش تین نیوز، مشابه این مشکلات در ورودی برخی دیگر از استان‌های کشور نیز برای رانندگان کامیون به وجود آمده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کورش فلاحی 1 0

    سلام
    اینکه ادعا میشود مشکل تردد کامیونها حل شده فقط از جنبه جاده های مواصلاتی میباشد والا از نظر امکانات بین راهی هیچ تمهیداتی اندیشیده نشده است از قبیل مجتمع های رفاهی بین راهی که اکثرا تعطیل هستند وهیچ خدماتی ارائه نمیشود مگر راننده از ضروریات اولیه زندگی بی نیاز است ؟
    امکانات بهداشتی
    رستوران
    عوامل سرویس دهی جهت کامیونها
    یدک فروشی واز این قبیل
    فقط جاده بدون محدودیت که ملاک نیست .

  • محسن متقین 0 0

    لطفا به قبض های جریمه پونصد هزار تومنی صادره برای بعضی از کامیون ها بدلیل تردد خالی آنها دقت کنید .
    بخشنامه ها دیر به دست مجری می‌رسد .