| کد خبر: 208306 |

◄ تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی؛ کاربران درباره افزایش قیمت بنزین چه نظری داشتند؟

در زمان افزایش قیمت بنزین مطالب متعددی در مورد این اقدام توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شد.

تین نیوز

در زمان افزایش قیمت بنزین مطالب متعددی در مورد این اقدام توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شد.

به گزارش تین نیوز، در بررسی تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی توییتر و تلگرام در مورد افزایش قیمت بنزین، در بازه زمانی 29 آبان تا 6 آذر که توسط این شبکه خبری صورت گرفت، مشخص شد موضوعات مربوط به میزان تغییرات قیمت حمل‌ و نقل درون و بین‌شهری، تغییر شیوه و الگوی استفاده از حمل‌ و نقل عمومی، افزایش قیمت‌ها، کاهش مصرف سوخت و... بیشترین محتوای تولید شده در این مورد بوده است.

قابل ذکر است در این تحلیل کلیدواژه‌های «افزایش قیمت بنزین+ افزایش هزینه حمل‌ و نقل+ تغییر استفاده از حمل و نقل عمومی+ کرایه تاکسی+اتوبوس+مترو+ گرانی بنزین +افزایش هزینه حمل و نقل وانت بارها+افزایش قیمت کالاهای مصرفی+ کرایه تاکسی ها+کرایه تاکسی‌ها+ تاکسی‌های اینترنتی + سهمیه بنزین» در روزهای 29 آبان تا 6 آذر به روش تحلیل مضمون مورد ارزیابی قرارگرفته‌اند.

این داده‌ها در قالب یک فایل که در آن اطلاعاتی در مورد میزان مطالب منتشر شده درباره افزایش قیمت و واکنش کاربران به آن، دسته بندی مضامین و ... جمع‌آوری شده، قابل عرضه به علاقه‌مندان است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی دریافت این فایل با شماره تلفن‌های تین نیوز، شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل تماس حاصل نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.