| کد خبر: 208300 |

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری:

پرواز‌ها با محدودیت انجام می‌شود

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری، پرواز‌ها با توجه به نیاز مراکز استان‌ها برقرار است اما در مسیر‌های غیر ضروری محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری، پرواز‌ها با توجه به نیاز مراکز استان‌ها برقرار است اما در مسیر‌های غیر ضروری، محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری مرتضی دهقان گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری و فوری، پرواز‌ها با توجه به نیاز مراکز استان‌ها برقرار است و در مسیر‌های غیر ضرور متناسب با درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط با محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

او اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های انجام شده مبنی بر کاهش سفر‌ها و اعمال محدودیت در تردد‌ها به منظور توقف چرخه انتشار ویروس کرونا و کاهش بیماری‌های ناشی از آن، به اطلاع مسافران بخش هوایی می‌رساند از انجام سفر‌های غیر ضرور خودداری و مسافرت‌های خود را به حداقل کاهش دهند.

وی افزود: به منظور کاهش شیوع بیماری و جلوگیری از انتقال آن به سایرین، در فرودگاهها، تست‌های غربالگری انجام و از ادامه سفر مسافران مشکوک به بیماری ممانعت بعمل می‌آید.

دهقان توصیه کرد: در حین سفر و حضور در فرودگاه و هواپیما از ماسک استفاده و رعایت توصیه‌های بهداشتی بعمل آید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ملزم به انجام توصیه‌های بهداشتی در ضد عفونی اماکن عمومی از جمله ترمینال‌ها و هواپیما‌ها هستند و بر اساس مقررات ابلاغی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه انجام پرواز علاوه بر جابجائی مسافران نقش پشتیبانی در تامین اقلام ضروری و فوری نیز داراست لذا با توجه به نیاز مراکز استان‌ها پرواز‌ها برقرار بوده و در مسیر‌های غیر ضرور با توجه به درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.