| کد خبر: 208277 |

بسته شدن ورودی و خروجی‌های یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: از صبح امروز جمعه ۸ فروردین ماه مسیر خروجی شهر یزد به سمت کرمان مسدود شد و به این ترتیب همه ورودی و خروجی‌های شهر یزد به جز مسیر بلوار جانباز (میدان مدرسی) مسدود است .

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: از صبح امروز جمعه ۸ فروردین ماه مسیر خروجی شهر یزد به سمت کرمان مسدود شد و به این ترتیب همه ورودی و خروجی‌های شهر یزد به جز مسیر بلوار جانباز (میدان مدرسی) مسدود است .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محسن صادقیان افزود: همه ورودی‌های شهر یزد مسدود شده بود و روز گذشته مسیر خروجی یزد به تهران و صبح امروز نیز مسیر خروجی یزد به کرمان مسدود شد و شهروندان یزدی فقط از مسیر بلوار جانباز در میدان مدرسی و با عبور از ایستگاه تب سنجی می‌توانند عبور و مرور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و نشست روز گذشته ستاد استانی مقرر شد از ساعت صفر امروز جمعه تا ۲۰ فروردین این اعمال محدودیت‌ها در همه شهرستانها و دهیاری‌ها نیز اعمال شود، لذا به همه دهیاری‌ها نیز ابلاغ شد تا از ورود هر گونه خودرو غیربومی جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در پاسخ به سوالی در مورد اجرا شدن یا عدم اجرای طرح زوج و فرد خودرو در شهر یزد اظهار داشت: این موضوع در کمیته عملیاتی ستاد کرونای استان که در شهرداری یزد برگزار شد مصوب اما در ستاد استان که روز گذشته برگزار شد به دلیل بررسی بیشتر و نحوه عبور و مرور برخی از اصناف مجاز و همچنین کارگران و کارمندان و پرسنل بهداشتی مقرر شد بعد از بررسی همه جوانب در این مورد تصمیم گیری شود.

صادقیان افزود: متاسفانه از اسفندماه تاکنون تغییر محسوسی در رفت و آمدهای سطح شهر یزد مشاهده نشده لذا قطعا باید برنامهای برای این تغییر اجرا شود لذا مقرر شد راهور یزد همه جوانب را بررسی و پیشنهاد خود را برای کم شدن این تردد به ستاد استانی اعلام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در جلسه هفته آینده ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد در مورد اجرای طرح زوج و فرد خودرو و یا اجرای طرح دیگری تصمیم گیری و اعلام خواهد شد اما در حال حاضر و از روز شنبه طرح زوج و فرد خودروها در شهر یزد که اعلام شد، اجرا نخواهد شد و در صورت تایید در ستاد استانی اطلاع رسانی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.