| کد خبر: 208273 |

کنترل ورود خودروهای غیربومی به قم با جدیت دنبال می‌شود

فرمانده انتظامی قم گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی،‌ کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان با جدیت دنبال خواهد شد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی قم گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی،‌ کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) اظهار داشت: با رانندگانی که در کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها توقف می‌کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد .

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه داد: ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح و کادر درمانی مرکز بهداشت استان فعالیت‌های بی‌بدیلی انجام داده و این فعالیت‌ها تا پایان این مساله ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:‌ به‌طور حتم با عنایت خداوند و توجه ویژه امام عصر(عج)، توسل به ائمه اطهار(ع) و رعایت بهداشت توسط مردم از این امتحان الهی عبور کرده و این ویروس از جامعه ما زوده خواهد شد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در پیشگیری، مقابله و درمان ویروس کرونا نسبت به کشورهای غربی مدعی پیشرفت، بسیار عالی عمل کرده و این نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مترقی و مردم ایران، مردمی متحد، یک دل و کمک کار یکدیگر هستند و انشاء الله با این اتحاد و همدلی از این مرحله سربلند عبور خواهیم کرد.

اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در قم

جانشین پلیس راهور استان قم نیز  از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح استان خبر داد.

سرهنگ سید صادق رسولی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی از طرف دولت، پلیس راهور استان نیز در اجرای این دستورالعمل به‌شدت با ناقضان این امر که در آن اشاره‌شده از تردد غیرضروری در سطح شبکه معابر به‌ویژه کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها  جلوگیری و ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه خواهد کرد.

جانشین پلیس راهور استان بیان داشت: در راستای کمک به کادر درمانی ، سیستم بهداشت کشور و در راستای حفظ جان هم‌وطنان گرامی، رانندگانی که مرتکب تخلف از این موضوع شوند، خودروی آن‌ها  به مدت یک ماه توقیف خواهد شد .

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.