| کد خبر: 208222 |

فوتی های کرونا در ایلام به ۱۶ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد بیمارانی که در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند به ۱۶ نفر رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر نیز به مجموع مبتلایان اضافه شد.

تین نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد بیمارانی که در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند به ۱۶ نفر رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر نیز به مجموع مبتلایان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان در حال افزایش است و امروز از ۲۱۴ نفر به ۲۳۲ نفر رسید.

وی افزود: پنج پزشک و پنج نفر از کادر درمانی استان نیز به کرونا مبتلا شده اند.

دکتر کریمیان یادآور شد: بیش از ۱۰۰ نفر مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از مردم خواست که درخانه بمانند و با تردد غیرضروری بیش از این آمار افراد مبتلا به کرونا را افزایش ندهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام توان برای پیشگیری، مهار و درمان افراد مبتلا به کرونا تلاش می کند اما نیازمند همراهی مردم هستیم.

بر اساس اعلام دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی، ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۹۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷ نفر رسید. تا کنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید.

مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.