| کد خبر: 208178 |

کاهش ۶۸ درصدی ترددهای نوروزی

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ترددهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد کاهش داشته است، سلامت خانواده و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس دانست.

تین نیوز

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ترددهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد کاهش داشته است، سلامت خانواده و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب با تبریک سال نو گفت: پلیس با همراهی دستگاه‌های خدمات رسان و گروه غربالگری سلامت، در مبادی ورودی و خروجی استان نسبت به کنترل افراد به‌منظور کنترل شیوع کرونا اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه باید با تلاش جهادی و انگیزه الهی مأموریت‌های سازمانی را انجام دهیم و نماینده شایسته‌ای از نظام اسلامی در جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: پلیس به‌منظور پیشگیری از جرائم، افزایش احساس امنیت شهروندان همچنین کاهش تلفات رانندگی طرح‌های مختلف ترافیکی - انتظامی تعطیلات نوروز را از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۶ فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس، برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در جای‌جای میهن ایران اسلامی است و برای تحقق این مهم، تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، افزود: پلیس در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان با شعار " سلامت خانواده - امنیت جامعه " ضمن دعوت شهروندان به پویش "در خانه بمانیم" با افزایش خدمت‌رسانی و با استقرار ایستگاه‌های نوروزی و تقویت واحدهای گشتی خودرویی، موتوری و پیاده، امنیت روانی و اجتماعی جامعه را تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ترددهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد کاهش داشته است، بیان کرد: پلیس با همراهی دستگاه‌های خدمات رسان و گروه غربالگری سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان نسبت به کنترل افراد به‌منظور کنترل شیوع کرونا اقدام می‌کند.

مهدیان نسب با تأکید بر اینکه بسیاری از شهروندان با رعایت توصیه‌های پیشگیرانه برای سلامتی خود و خانواده‌های آنها ارزش قائل شده و از سفر غیرضروری خودداری کردند، افزود: پلیس به دلیل کثرت مأموریت‌ها نمی‌تواند خدمات خود با مردم را تعطیل کند و از همین رو با رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی روزانه مراکز انتظامی در ارتباط با مردم و کنترل سلامت کارکنان کادر و به‌ویژه همکاران وظیفه نسبت به جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس دقت فراوانی دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تأکید بر اینکه مردم لرستان در مهمان‌نوازی شهره خاص و عام هستند، افزود: با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر سلامت آحاد جامعه هیچ‌گونه محل اسکان نوروزی برای مسافران در نظر گرفته نشده است و خودروهای با پلاک غیربومی که قصد مسافرت را داشته باشند در ورودی استان توسط عوامل انتظامی و پلیس‌راه به کمربندی خرم‌آباد هدایت می‌شوند که امیدواریم شاهد تداوم همکاری و همراهی‌ها با نیروی انتظامی در سال جدید باشیم و همگان بدانند که پلیس لحظه‌ای اجازه تخطی از خطوط قرمز خود که همانا حفظ امنیت و آرامش مردم است را به احدی نخواهد داد.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی شکل‌گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب است از شهروندان خواست در فضای مجازی به اخبار و شایعات پخش شده در خصوص بیماری کرونا توجه نکرده و در این رابطه اخبار را از طریق رسانه ملی پیگیری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.