| کد خبر: 208162 |

کاهش ۷۹ درصدی ورود وسایل نقلیه به خوزستان در تعطیلات نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش ۷۹ درصدی ورود وسایل نقلیه به استان از ۲۹ اسفند ۹۸ تا چهارم فروردین سال جاری خبر داد و گفت: خروج وسایل نقلیه از استان در مدت یاد شده نسبت به سال گذشته کاهش ۸۱ درصدی نشان می دهد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش ۷۹ درصدی ورود وسایل نقلیه به استان از ۲۹ اسفند ۹۸ تا چهارم فروردین سال جاری خبر داد و گفت: خروج وسایل نقلیه از استان در مدت یاد شده نسبت به سال گذشته کاهش ۸۱ درصدی نشان می دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، غلامعباس بهرامی نیا اظهار داشت :  کل تردد درون و برون استانی وسایل نقلیه در خوزستان دراین مدت با کاهش ۶۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و ۹۹۳ هزار و ۱۰۸ تردد ثبت شده است .

وی ادامه داد : از این میزان تردد  سهم وسایل نقلیه سبک یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۳۶۵ تردد است که کاهش ۶۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

بهرامی نیا با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده ورود وسایل نقلیه به استان با ۴۳ هزار و ۸۱ تردد کاهش ۷۹ درصدی و خروج از آن با ثبت ۳۹ هزار و ۷۰۹ تردد کاهش ۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت :  ورود وسایل نقلیه به خوزستان از هشت محور دهدشت - بهبهان، دهلران - اندیمشک، پلدختر ـ اندیمشک، آزادراه خرم آباد ـ اندیمشک، دشتک ـ مسجدسلیمان، دیلم ـ بهبهان، دیلم ـ هندیجان و لردگان ـ دهدز ۲۹ اسفند نشان دهنده کاهش ۷۱ درصدی ، یک فروردین کاهش ۷۸درصدی، دوم فروردین کاهش ۸۲درصدی، سوم فروردین کاهش ۸۴ و در چهارم فروردین کاهش ۸۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: خروج وسایل نقلیه از استان  در محورهای یاد شده نیز در ۲۹ اسفند کاهش ۷۰، یک فروردین کاهش۷۹، دوم فروردین کاهش۸۴، سوم فروردین کاهش ۸۶ و چهارم فروردین کاهش ۸۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا، متخصصان بیماری‌های عفونی و مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان ستاد مبازره با کرونا و دیگر مسئولان حوزه های اجتماعی اعلام کرده اند که  برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹(کرونا) راه‌های مختلفی وجود دارد که در وضعیت کنونی، امن‌ترین و بهترین راه، حضور در خانه، پرهیز از سفر و خودداری در جمع است.

تعداد بیماران درگیر با ویروس کرونا در استان خوزستان  تاروز گذشته ۴۷۴ مورد بوده است که از این تعداد ۶۱ نفر آنها فوت شده‌اند.به گفته استاندار خوزستان ۹۴درصد مبتلایان ساکن شهرها و ۶ درصد در روستاها زندگی می کنند، همچنین ۵۸ درصد مبتلایان را مردان و ۴۲ درصد را زنان تشکیل می دهند. ۵۶ درصد مبتلایان هیچ بیماری زمینه ای ندارند و ۴۴ بیماری زمینه ای مانند بیماری قلبی، عروقی و کلیوی یا دیابت دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.