| کد خبر: 208159 |

آزادراه جدیدی که 40درصد ترافیک مسیر تهران-کرج را کاهش می‌دهد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، با افتتاح آزادراه همت ــ کرج، حدود ۴۰ درصد از حجم ترافیکی آزادراه تهران-کرج به این آزادراه جدید منتقل می شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، با افتتاح آزادراه همت ــ کرج، حدود ۴۰ درصد از حجم ترافیکی آزادراه تهران-کرج به این آزادراه جدید منتقل می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بهره برداری از قطعات 2 و 3 آزادراه همت ــ کرج، گفت: این دو قطعه، منطقه گرمدره را به شهرک جهان‌نما و این شهرک را به جاده چالوس متصل می کند که مجموعا این دو قطعه حدود 10 کیلومتر است.

نقش آزادراه همت ــ کرج در کاهش ترافیک غرب تهران و استان البرز

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش آزادراه همت ــ کرج در کاهش ترافیک غرب تهران و استان البرز، ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته، با افتتاح آزادراه همت ــ کرج، حدود 40 درصد از حجم ترافیکی آزادراه تهران-کرج به این آزادراه جدید منتقل می شود و این به معنای کاهش محسوس ترافیک در راه مواصلاتی از پایتخت به کرج است.

آزادراه همت ــ کرج تکمیل کننده کمربند بین المللی شرق به غرب است

وی گفت: آزادراه همت ــ کرج تکمیل کننده کمربند بین المللی شرق به غرب است یعنی آنکه با افتتاح این آزادراه می توان به ترانزیت و حمل و نقل کالا سرعت بخشید زیرا با ایجاد این آزادراه مدت زمان انتقال کالا کاهش می یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای پروژه آزادراه همت-کرج، ادامه داد: بر اساس گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی، در این پروژه دو تونل با سه باند اصلی، یک باند اضطرار‌ در دو مسیر رفت و برگشت، پل قوسی فلزی به‌طول تقریبی 100 متر، 7 دستگاه پل خاص در طول مسیر آزادراه و 3 باند عبور، یک باند اضطرار و یک باند شانه آسفالتی احداث شده است.

عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه های آزادراهی و بزرگراهی مثبت است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خوشبختانه عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه های آزادراهی و بزرگراهی مثبت بوده و این مسئله در کاهش تصادفات جاده ای، کاهش مصرف سوخت و کاهش ترافیک اثر گذار است./

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.