| کد خبر: 208053 |

◄ چه کسی مسئول تعطیلی پایانه‌های مسافری در روزهای شیوع کرونا است؟

مهم‌تر از فعالیت پایانه‌ها، تصمیم خود مردم برای ماندن در خانه است. درحالی‌که فعالیت اتوبوس‌رانی در این مدت 70 درصد کاهش پیداکرده است، اما تردد وسایل نقلیه شخصی روزبه‌روز در حال افزایش است.

تین نیوز

یک مقام مسئول در خصوص تعطیلی پایانه های مسافربری گفت: اگر پایانه‌ای در شهری فعالیت آن متوقف شده است تصمیم شورای شهر آن شهرستان است.

به گزارش تین نیوز، یکی از نقاط مهم شیوع ویروس کرونا حمل‌ونقل عمومی مسافری است. پیش از این تعداد زیادی از فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای خواستار تعطیلی پایانه‌های مسافری بودند اما این درخواست تاکنون مورد موافقت متولیان این امر واقع نشده است. 

رضا نفیسی رئیس مرکز تدوین مقررات ، ایمنی حمل‌ونقل ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی در خصوص تعطیلی پایانه‌ها گفت: تصمیم گیر اصلی برای تعطیلات کلی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است.

وی افزود: اگر پایانه‌ای در هر شهرستانی تعطیل‌ شده است توسط شورای شهر و شهرداری آن شهرستان این اقدام صورت گرفته است. 

نفیسی گفت: شورای شهر هر شهرستان می‌تواند در صورت صلاح‌دید خود پایانه‌های شهرستان را تعطیل کند اما تعطیلی پایانه‌ها در سطح کشور باید با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام گیرد.

این مقام مسئول گفت: مهم‌تر از فعالیت پایانه‌ها، تصمیم خود مردم برای ماندن در خانه است. درحالی‌که فعالیت اتوبوس‌رانی در این مدت 70 درصد کاهش پیداکرده است، اما تردد وسایل نقلیه شخصی روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی افزود: این اتفاق‌ نشان می‌دهد که خود مردم نیز توجه آن‌چنانی به قدرت شیوع و تخریب ویروس کرونا را ندارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی 0 0

    آقایانی که پایانه های خوزستان رو تعطیل کردین دین و گناه زن و بچه های رانندگان اتوبوس گردن خانواده تون که بیکارمون کردین دریغ از یه ریال کمک به خانواده هامون فیشهای بیمه ای که اگه یه روز از تاریخش بگذره از پول نزولی هم بیشتره اجاره خونه قسط وامها خرج زندگی