| کد خبر: 207931 |

راهنمای خرید سنگ با کیفیت

◄ کاربرد سنگ در صنعت ساخت و ساز

صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال افزایش بوده و از اقلام مختلفی برای صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. از جمله پرکاربردترین انواع اقلام ساختمانی می توان به سنگ اشاره کرد.

تین نیوز

صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال افزایش بوده و از اقلام مختلفی برای صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. از جمله پرکاربردترین انواع اقلام ساختمانی می توان به سنگ اشاره کرد.

سنگ ها تقریبا در تمامی بخش های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده در هر یک از بخش های ساختمان سنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند که می توانید بهترین مورد را از میان آنها انتخاب نمایید. معادن مختلف سنگ در کشور موجود می باشند که سنگ ها به صورت مستقیم از این معادن استخراج شده و پس از برش و شکل دهی به بازار ارائه می شوند. برخی دیگر از انواع سنگ ها نیز در ایران معدن ندارند و این نوع سنگ ها به صورت وارداتی وارد کشور می شوند. توجه داشته باشید که قبل از خرید حتما باید با انواع سنگ ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین مورد را از میان آنها انتخاب نمایید. شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات فروش سنگ نموده اند که انتخاب بهترین مورد از میان آنها سبب خواهد شد که بتوانید با کیفیت ترین سنگ ها را خریداری نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از  سنگ اسلب و کاربرد سنگ در ساختمان ارائه نموده ایم:

سسسس

سنگ اسلب

اسلب یکی از پرکاربردترین انواع سنگ های صنعتی و زینتی می باشد که می توانید از آن در بخش های مختلفی از ساختمان استفاده نمایید. طبیعتا هر یک از سنگ ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و سنگ اسلب با توجه به ویژگی هایی که دارد از جمله بهترین ها به شمار می رود. سنگ اسلب را می توانید در انواع مدل ها و رنگ های مختلف مشاهده نمایید و این سنگ به عنوان یکی از مهمترین سنگ های صادراتی کشور به شمار می رود. به دلیل زیبایی این سنگ شاهد وجود آن در مراکز و خانه های لوکس هستیم. اصلی ترین ویژگی سنگ اسلب را می توان بزرگ بودن آن دانست به گونه ای که کوچکترین سایر آن در ابعاد 120*220 قابل خرید خواهد بود. البته می توانید این سنگ را متناسب با خواسته خود در ابعاد مختلف خریداری نمایید و به همین دلیل هر فردی می تواند متناسب با اندازه منزل خود اقدام به خرید سنگ اسلب نماید. اصلی ترین کاربرد سنگ اسلب را می توان زیبایی بخش های مختلف ساختمان دانست. این سنگ ها را می توانید به صورت یکپارچه و یکنواخت بر روی دیوار قرار دهید.

 

ویژگی های سنگ اسلب

اصلی ترین موردی که سبب محبوبیت سنگ اسلب در میان مردم شده است را می توان ویژگی های منحصر به فرد آن دانست. این سنگ به دلیل ابعاد بزرگی که دارد در مدت زمان کوتاهی نصب خواهد شد و هیچگونه درز و شکافی در آن مشاهده نخواهید کرد. چسبندگی سنگ اسلب بسیار بالا بوده و به همین دلیل می توانید آن را به سهولت و با استفاده از سیمان در هر ارتفاعی نصب نمایید. این سنگ مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل می توانید از آن به مدت طولانی تری استفاده نمایید. در ساخت سنگ اسلب از هیچگونه رنگ استفاده نمی شود و می توانید آن را به صورت کاملا طبیعی خریداری نمایید.. این سنگ متناسب با هر دکوراسیونی قابل نصب خواهد بود و می توانید آن را در رنگ مورد نظر خود خریداری نمایید. توجه داشته باشید که سنگ اسلب به دلیل اهمیت بالای برش و عملیات تولیدی دشوار، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت و در صورت تمایل به خرید این سنگ باید هزینه بیشتری را در نظر داشته باشید.

 

سنگ دیوار

دیوار یکی از مهمترین بخش های ساختمان می باشد که زیبایی آن بسیار حائز اهمیت می باشد. برای زیباسازی دیوار می توانید از اقلام مختلفی استفاده نمایید که یکی از پرکاربردترین انواع اقلام بر روی دیوار را می توان سنگ ها دانست. سنگ های مختلفی را می توانید برای سنگ دیوار استفاده کنیدکه یکی از پرکاربرد ترین آنها سنگ تراورتن است . هر یک از سنگ ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و قبل از خرید بهتر است با ویژگی هر یک از سنگ ها آشنا شده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید. توجه داشته باشید که سنگ دیوار معمولا باید وزن کمتری داشته باشند چرا که در این صورت هم وزن وارده بر ستون ها کمتر بوده و هم سنگ به سهولت بر روی دیوار باقی خواهد ماند.

ششش

 

اهمیت ابعاد در انتخاب سنگ دیوار

سنگ های دیوار در ابعاد مختلفی ارائه می شوند و سنگ هایی که در ابعاد بزرگتری هستند را می توانید در مدت زمان کوتاه تر و سریعتری بر روی دیوار نصب نمایید.اما سنگ هایی که ابعاد کوچکتری دارند نیز می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای سنگ دیوار باشند و به گونه ای شیک و لوکس جلوه کنند. سنگ اسلب به عنوان یکی از سنگ های پرکاربرد در دیوار ها می باشد زیبایی سنگ اسلب مهمترین دلیل محبوبیت آن به شمار می رود و به همین دلیل می توانید از آن در هر بخشی استفاده نمایید و البته برای افرادی مناسب خواهد بود که هزینه بیشتری برای دیوار در نظر گرفته اند.

 

روشویی

یکی از دیگر اقلامی که در ساختمان سازی به آن نیاز خواهد داشت را می توان روشویی دانست. روشویی ها را می توانید در انواع اندازه ها و مدل های مختلف مشاهده نمایید. روشویی ها در انواع جنس های مختلف به بازار عرضه شده اند و هر فردی می تواند بنا به خواسته خود مدل مورد نظر خود را برای روشویی خریداری نماید. روشویی را حتما باید متناسب با اندازه دستشویی خود انتخاب نمایید. روشویی های سنگی محبوبیت بیشتری در میان مردم کسب کرده اند و دلیل آن را می توان زیبایی و برازندگی آنها دانست. روشویی های سنگی از انواع مختلف سنگ ها تهیه می شوند و به همین دلیل مدل های آن نیز بسیار متفاوت خواهد بود. همچنین می توانید به صورت اختصاصی نیز اقدام به خرید روشویی سفارشی نمایید که در این صورت روشویی با اباد و همچنین طرح سفارشی خود را تحویل خواهید گرفت. روشویی ها در انواع رنگ های مختلف نیز قابل خرید خواهند بود و می توانید آن را با سایر بخش های دستشویی نیز ست نمایید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بخشیدن به روشویی، می توانید کمدی با درب سنگی نیز در بخش پایین روشویی در نظر بگیرید.

یی

 

بهترین روش خرید سنگ و روشویی

برای خرید سنگ و روشویی راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت. در حالت کلی روش های خرید را می توان به دو نوه حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود که منظور از روش خرید حضوری، مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که طبیعتا خرید از این مراکز معایب و مزایایی خواهد داشت. از جمله مهمترین مزایای خرید از این مراکز می توان به بررسی فیزیکی سنگ اشاره نمود اما به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به مراکز اینترنتی فروش داده است. وب سایت های متعددی در سطح فضای مجازی اقدام به فروش محصولات سنگی نموده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. شرکت ما یکی از مراکز فعال در این زمینه می باشد که توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. اصلی ترین مزیت خرید از این شرکت را می توان امکان بررسی انواع اقسام محصولات مختلف دانست و به همین دلیل امکان بهترین انتخاب برایتان وجود داشته و می توانید محصولی با کیفیت بالا خریداری کرده و آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.