| کد خبر: 207915 |

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان خبر داد:

◄ تعویق زمان بهره‌برداری از اسکله تفریحی جزیره ابوموسی

به منظور تکمیل پروژه اسکله تفریحی جزیره ابوموسی امسال مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که این مبلغ تا پایان سال مالی در تیر ماه ۹۹ به منظور تکمیل اسکله تفریحی ابوموسی هزینه خواهد شد.

تین نیوز

آبان ماه امسال بود که مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از اتمام عملیات ساخت اسکله گردشگری جزیره ابوموسی ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: تا قبل از سال جدید شاهد راه‌اندازی اسکله گردشگری ابوموسی خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز، در آن زمان (19 آبان) رضا برومند در گفت‌وگو با مانا، ایجاد اسکله تفریحی را یکی از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌های توسعه توریسم دریایی در جزیره ابوموسی دانست و عنوان کرد: عملیات ساخت این اسکله تفریحی از چند سال گذشته آغاز شده است.

راه‌اندازی اسکلۀ گردشگری جزیره ابوموسی تا پایان سال 98

وی از اتمام عملیات ساخت اسکلۀ گردشگری جزیره ابوموسی ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: تا قبل از سال جدید شاهد راه‌اندازی اسکله گردشگری ابوموسی خواهیم بود.

اما تنها چند ماه پس از آن و در تاریخ 6 اسفند امسال، همین مقام دولتی در گفت‌و‌گویی دیگر با مانا، از اتمام ساخت اسکله تفریحی جزیره ابوموسی در تیر ماه سال ۹۹ خبر داد.

 اتمام کامل سخت اسکله تفریحی جزیره ابوموسی؛ تیرماه سال 99

به گزارش تین نیوز، رضا برومند مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در این زمان با اشاره به اینکه قرار بود قبل از سال جاری عملیات ساخت اسکله تفریحی جزیره ابوموسی به اتمام رسد از تعویق در زمان اتمام ساخت این پروژه خبر داد و گفت: بنا به اعمال پیمانکار مربوطه، تیر ماه سال ۹۹ شاهد اتمام کامل سخت اسکله تفریحی جزیره ابوموسی خواهیم بود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، یادآور شد: به منظور تکمیل پروژه اسکله تفریحی جزیره ابوموسی امسال مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که این مبلغ تا پایان سال مالی در تیر ماه ۹۹ به منظور تکمیل اسکله تفریحی ابوموسی هزینه خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش جزیره ابوموسی در توسعه توریسم دریایی خلیج فارس یادآور شد: متولی ساخت اسکله تفریحی جزیرۀ ابوموسی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده و اعتبارات آن از محل این وزارتخانه تأمین شده است.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، پس از اتمام پروژه اسکله گردشگری جزیره ابوموسی، این اسکله تفریحی جهت ایجاد و ارائه خدمات مناسب توریستی از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.