| کد خبر: 207911 |

خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس متوقف شد

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و سخنگوی شهرداری بندرعباس در خصوص بیماری کرونا، از توقف سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری خبر داد.

تین نیوز

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و سخنگوی شهرداری بندرعباس در خصوص بیماری کرونا، از توقف سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا حیدری‌پوری صبح امروز(۲۸ اسفندماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بندرعباس، ارائه خدمات اتوبوسرانی در شهر متوقف شده است.

وی از این تصمیم به عنوان یکی دیگر از اقدامات لازم در راستای کاهش حضور شهروندان در مکان‌های عمومی و پر تجمع خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ماندگاری شهروندان در منزل صورت گرفته و سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری تا اطلاع ثانوی متوقف است.

سخنگوی شهرداری بندرعباس در موضوع ستاد داخلی پیشگیری از کرونا در بخش دیگری از سخنانش نیز عنوان کرد: مردم بندرعباس طبق رسم هر ساله در روزهای پایانی و خصوصا آخرین پنجشنبه سال، ادای احترام و زیارت اهل قبور را در برنامه داشته و سازمان حمل و نقل شهرداری نیز در سالهای قبل خدمات حمل و نقل ارایه کرده است.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امسال با توجه به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا، هیچ گونه خدماتی برای ایاب و ذهاب شهروندان به مقصد آرامستان باغو، در دستور کار قرار ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.