| کد خبر: 207888 |

تصادفات رانندگی در هرمزگان جان ۲۲۶ نفر را گرفت

طبق اعلام فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۲۲۶ نفر در جاده های استان جان خود را از دست داده اند.

تین نیوز

طبق اعلام فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۲۲۶ نفر در جاده های استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ایرنا، فرمانده انتظامی هرمزگان سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۳۳۷ فقره تصادف در محورهای برون شهری هرمزگان رخ داده است.

سردار غلامرضا جعفری افزود: شمار جانباختگان در تصادف های رانندگی هرمزگان در ۱۱ ماهه امسال در همسنجی با مدت مشابه پارسال حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش ۳۳ درصدی تصادف های خسارتی در هرمزگان در مدت مذکور، گفت: در این مدت ۶۱۰ هزار و ۹۲۵ برگ جریمه به مبلغ بیش از ۳۴۱ میلیارد ریال صادر شده است.

راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود از راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک در ستاد فرماندهی انتظامی استان در بندرعباس خبر داد.

سردار جعفری بیان داشت: این کارگاه با بکارگیری ۷ نفر نیروی با تجربه در بخش تهیه و ساخت ماسک ، روزانه یک هزار عدد ماسک تولید می کند.

وی خاطرنشان کرد: ماسک های تولید شده در این کارگاه در بین کارکنان انتظامی و اقشار مختلف مردمی توزیع خواهد شد و تمام تلاش ما براین است که بتوانیم در بحث مقابله و مبارزه با ویروس کرونا در حد توان ایفای نقش کرده و ادای دین کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.