| کد خبر: 207865 |

ثبت نام ٨٧٤٩٨ متقاضى مسکن در ١٨ شهر جدید

معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام مشارکت بیش از یک میلیون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملى مسکن، مشارکت متقاضیان مسکن را در ١٨ شهر جدید اعلام کرد.

تین نیوز

معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام مشارکت بیش از یک میلیون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملى مسکن، مشارکت متقاضیان مسکن را در ١٨ شهر جدید اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمانروند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملى مسکن را اعلام کرد.

معاون مسکن و ساختمان با اعلام این مطلب که آمار کل پیامک هاى دریافتى تا ظهر امروز ٢٧اسفند، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر است، میزان ثبت نام از طریق سامانه اینترنتى به نشانى tem.mrud.ir را ٥٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر برشمرد.

محمودزاده همچنین آمار ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملى مسکن را در ١٨ شهرجدید طبق آخرین آمار، ٨٧ هزار و ٤٩٨ نفر برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازى در بیان جزییات تعداد نفرات و عناوین شهرهاى جدید، توضیح داد: در استان اصفهان در شهرهای جدید بهارستان ٥٣٢١ نفر، در فولادشهر ١٢٦٢ نفر، در مجلسى نیز ٩٦ نفر ثبت نام کردند. همچنین در استان آذربایجان شرقى در شهر سهند ١٤٣٨٦ نفر و در استان البرز شهر هشتگرد ٢٠٣٩ نفر ثبت نام کرده اند.

به گفته وى، در استان سیستان و بلوچستان در شهر تیس ٩٧٠٣ نفر، در فارس شهر جدید صدرا ٢٢٧٦٨ نفر، در استان بوشهر در شهرهای عالیشهر ٦١٨ و در شهر سیراف ١٩ نفر ثبت نام کردند.

همچنین در استان خراسان رضوى در شهرهاى گلبهار ٩٨٢ نفر و در استان بینالود ١٢٦ نفر، در استان خوزسان در شهرهای رامین ٥٠ و در شیرین شهر هفت نفر ثبت نام کرده اند.

محمودزاده ادامه داد: در استان مرکزى در شهرهاى مهاجران ٢٧٠ و امیرکبیر٤٠ نفر، در استان قم در شهر جدید امیرکبیر ١٠٠٥٣ نفر، در استان تهران در شهرهاى پرند ١٣٤٣٥، هشتگرد ٥٤٤٧ و ایوانکى ٣٨٤ نفر و در استان سمنان در شهر ایوانکى ٩٢ نفر ثبت نام کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.