| کد خبر: 207820 |

تشریح عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در سال ۹۸

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها در تأمین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیت‌های یک ساله این پلیس در سال ۹۸ پرداخت.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها در تأمین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیت‌های یک ساله این پلیس در سال ۹۸ پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری اظهار داشت: پلیس فرودگاه‌های کشور همزمان با شیوع ویروس کرونا با رعایت اصول بهداشتی، آمادگی کامل در حفظ نظم و امنیت فرودگاه‌ها را بر عهده دارد بحمدالله عملکرد پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور در بازه زمانی سال ۹۸ بسیار مطلوب است.

وی ضمن قدردانی از مجاهدان عرصه سلامت از تمامی هموطنان درخواست کرد: برای مقابله با ویروس کرونا به توصیه‌های پزشکان و متخصصان توجه کرده و با اجتناب از سفرهای غیرضروری زمینه لازم برای سلامت یکایک شهروندان نیز فراهم کنند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی، پلیس فرودگاه توانسته به افزایش ۷۴ درصدی کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته دست یابد.

وی با اعلام اینکه در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای هوایی با افزایش ۸۲ درصدی کشفیات مواجه هستیم، تصریح کرد: مأموران پلیس فرودگاه‌های کشور در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر موفق به کشف یک تن و ۴۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر قبل از ترانزیت از مرزهای هوایی کشور شدند.

سردار مهری تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق کالا را ۲ هزار و ۷۵۱ نفر، افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۹ هزار و ۱۰۰ نفر و تعداد افراد دستگیر شده برای سایر جرایم را یک هزار و ۳۳۹ نفر اعلام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.