| کد خبر: 207717 |

سرویس‌دهی تاکسی‌های کرمانشاه تا ۷۰ درصد کاهش یافت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از کاهش ۷۰ درصدی سرویس‌دهی تاکسی‌ها و ۹۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی داخل شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این موضوع نشان از توجه بالای مردم کرمانشاه در کاهش تردد و رعایت مسائل بهداشتی در این ایام دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از کاهش ۷۰ درصدی سرویس‌دهی تاکسی‌ها و ۹۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی داخل شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این موضوع نشان از توجه بالای مردم کرمانشاه در کاهش تردد و رعایت مسائل بهداشتی در این ایام دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سجاد سلیمانی بیان داشت: تمام اتوبوس های درون شهری بعد از هر سرویس توسط هفت اکیپ ضدعفونی می شوند و در حد توان نیز نسبت به توزیع اقلام بهداشتی در تاکسی ها اقدام شده است.

وی افزود: مقداری اقلام بهداشتی با کمک خیرین، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در بین تاکسی ها توزیع شده است اما متاسفانه به صورت کلی مشکل کمبود این اقلام در جامعه وجود دارد و تاکسیرانی نیز نتوانسته است در حد نیاز اقلام ضدعفونی کننده تامین کند.

نشستن بیش از ۲ نفر در صندلی عقب تاکسی ها ممنوع است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در ادامه یکی از ابتکارات سازمان تاکسی رانی کرمانشاه در مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ دستورالعملی دانست که به موجب آن نشستن بیش از ۲ نفر در صندلی عقب تاکسی ها ممنوع اعلام شده است.

به گفته وی، کرمانشاه در ابلاغ این دستورالعمل جزو شهرهای پیشرو کشور است.

وعده کمک معیشتی به رانندگان تاکسی و اتوبوس 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در ادامه با اشاره به کاهش فعالیت تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری گفت: بعد از مکاتباتی که اتحادیه اتوبوسرانی و تاکسیرانی کشور با وزارت کشور داشته است به تسهیلات دریافتی این افراد سه ماه تنفس داده شده است.

سلیمانی ادامه داد: همچنین قرار است رانندگان تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری مشمول دریافت یارانه معیشتی بشوند که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

اسنپ به زودی زیرنظر تاکسیرانی فعالیت خواهد کرد

سلیمانی در خصوص وضعیت نظارت بر تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ نیز گفت: با اینکه در شهریور ماه امسال آیین نامه ای تدوین شده است که از این بعد اینها زیرنظر سازمان تاکسیرانی فعالیت داشته باشند اما تاکنون عملی نشده است.

وی پیش بینی کرد فعالیت تاکسی های اینترنتی از اردیبهشت ماه رسما زیرنظر سازمان تاکسیرانی انجام شود.

آنچنان که سلیمانی گفت: هم اکنون تمام شکایات از تاکسی ها حداکثر ۴۸ ساعته رسیدگی می شود و اگر تاکسی های اینترنتی نیز زیرنظر سازمان تاکسیرانی فعالیت کنند می توان با سرعت به تخلفات احتمالی آنها رسیدگی کرد.

کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه ۲۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری و ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی دارد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۰۲ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار ۷۲۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۳۳۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.