| کد خبر: 207714 |

هنوز موفق به تامین ماسک و دستکش برای رانندگان اتوبوس نشدیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: هنوز موفق به تامین ماسک و دستکش برای همکاران‌مان در اتوبوسرانی نشده‌ایم، اما با رایزنی‌های انجام شده امیدواریم در روزهای آینده این مساله برطرف شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: هنوز موفق به تامین ماسک و دستکش برای همکاران‌مان در اتوبوسرانی نشده‌ایم، اما با رایزنی‌های انجام شده امیدواریم در روزهای آینده این مساله برطرف شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، «محمود ترفع» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره سرانجام پیگیری‌ها برای تامین دستکش و ماسک برای رانندگان اتوبوس گفت: متاسفانه به دلیل کمبود عمومی دستکش و ماسک در کشور هنوز موفق به تامین این تجهیزات برای همکاران عزیزمان در اتوبوسرانی نشدیم. البته رایزنی‌هایی با نهادهای مسئول داشته‌ایم و احتمالا بتوانیم برای رفع این مساله از آنها کمک بگیریم تا در روزهای آینده مشکل برطرف شود. 

او درباره برنامه شرکت واحد اتوبوسرانی درباره سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها گفت: شرکت واحد هیچ برنامه‌ای برای افزایش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در دستور کار ندارد و از همان ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۱۰ شب برنامه‌ها طبق روال ادامه دارد. یکی از دلایل تغییر ندادن فاصله حرکت اتوبوس‌ها به این دلیل است که ممکن است، این اقدام باعث تجمع در ایستگاه‌های اتوبوس شود و نمی‌خواهیم این اتفاق رخ دهد. 

ترفع با بیان اینکه برنامه حرکت اتوبوس‌ها تغییری نکرده است، به کاهش ۶۰ درصدی مسافران اشاره کرد و گفت: با توجه به این مساله مسافران نباید نگران تاخیر در رسیدن اتوبوس باشند و این انتظار می‌رود که خودشان در صورت مشاهده شلوغی یک اتوبوس، صبر کنند و منتظر رسیدن اتوبوس بعدی به ایستگاه باشند، چرا که با توجه به کاهش ۶۰ درصدی مسافران قطعا اتوبوس بعدی خلوت خواهد بود. 

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی با همان روال قبلی به خدمات رسانی ادامه می‌دهد، گفت: ضدعفونی کردن روزانه اتوبوس‌ها انجام می‌شود و همان برنامه‌هایی که از ابتدا برای ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها در نظر گرفته شد، ادامه دارد. 

او درخصوص موارد مشکوک ابتلا به کرونا در بین رانندگان اتوبوس گفت: چند مورد مشکوک ابتلا به کرونا داشته‌ایم که خوشبختانه نتیجه تست اکثر  آنها منفی بودند و چند مورد محدود به کرونا مبتلا شده‌اند. 

ترفع درباره مقایسه برنامه حمل و نقل ناوگان حمل  و نقل عمومی کشور با سایر کشورهایی که با ویروس کرونا درگیر هستند، گفت: با بررسی‌هایی که داشتم تنها چین ناوگان حمل و نقل عمومی خود را تعطیل کرد و در سایر کشورها حمل ونقل عمومی برقرار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.