| کد خبر: 207707 |

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل مطرح کرد:

◄ اعلام زمان بهره‌برداری از کنارگذر جنوبی تهران

حدود ۷۷۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه‌ اصلی در دست اجرا قرار دارد که سالانه نزدیک به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر آن تکمیل و برای رفاه حال مردم به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: کنارگذر جنوبی تهران سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خیرالله خادمی این مطلب را اوایل بهمن ماه امسال (5 بهمن) بیان کرد و افزود: از مجموع ۱۵ هزار کیلومتر بزرگراه مورد نیاز کشور، حدود ۷۷۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه‌ اصلی در دست اجرا قرار دارد که سالانه نزدیک به ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر آن تکمیل و برای رفاه حال مردم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  خاطرنشان کرد: کنارگذر جنوبی تهران و قطعه خرم‌آباد-بروجرد واقع در آزادراه خرم‌آباد-اراک که نقش پررنگی در کریدورهای ترانزیتی و کار کرد ترافیکی قابل توجهی دارند نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه 6 پروژه اولویت دار آزادراهی به طول ۵۵۰ کیلومتر تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌ برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این 6 آزادراه، طول آزادراه‌های کشور نزدیک به ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

 خادمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های زیربنایی آزادراهی و بزرگراهی کشور در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در حوزه ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از مجموع ۳۵۰۰ کیلومتر آزادراه جدید در برنامه کاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، نزدیک به ۱۲۰۰  کیلومتر در دست اجرا قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.