| کد خبر: 207676 |

مراکز شماره‌گذاری خودرو از فردا تعطیل است

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۶ تعطیل هستند.

تین نیوز

پلیس راهور ناجا اعلام کرد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۶ تعطیل هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت اصول بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری ارائه نماید. اما برای پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری سراسر کشور از مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ تا اطلاع ثانوی تعطیل و هیچگونه خدماتی ارائه نگردد.

بنابراین هموطنان عزیز می‌توانند خدمات مربوط به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول نمایند.

در پایان با توجه به پویش «در خانه بمانیم»، پلیس راهور نیز در حمایت از این پویش به پرهیز سفرهای غیرضروری تاکید نموده و تقاضا می‌نماید به لحاظ کاهش بار ترافیک در معابر، بعضاً با افزایش سرعت از سوی تعداد معدودی از رانندگان مواجه هستیم که زمینه ساز حوادثی از قبیل واژگونی‌ها و یا تصادفات سهمگین را فراهم می‌سازد. بنابراین توصیه پلیس به رعایت مقررات، بخصوص دراین ایام از سال برای حفظ سلامتی و ایمنی هموطنان عزیز می‌باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.