| کد خبر: 207595 |

پایانه‌های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی پایانه های عمومی مسافربری استان از امروز ۲۴ اسفندماه ۹۸ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی پایانه های عمومی مسافربری استان از امروز ۲۴ اسفندماه ۹۸ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک استان، افزود: درشرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد، مسافرت در اکثر استان های کشور به ویژه این استان ممنوع است.

وی اظهارکرد: این شورا برای مقابله با ویروس کرونا و بنا به پیشنهاد حوزه اقتصادی استانداری به اعمال محدودیت تردد در برخی از معابر شهرهای یاسوج و دهدشت اقدام می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجاره خانه‌ شخصی به مسافران در استان ممنوع است و خانه ‌های شخصی مسافرپذیر در کهگیلویه و بویراحمد توسط میراث فرهنگی شناسایی می‌ شوند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

فیلی تصریح کرد: تمامی پایانه های عمومی مسافربری استان از امروز ۲۴ اسفندماه ۹۸ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و فعالیت کلیه شرکت های حمل و نقل مسافر استان، ناوگان عمومی برون شهری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برون شهری در تمامی مسیرهای درون استانی و برون استانی از همین تاریخ متوقف است.

وی ادامه داد: تاکسی های درون شهری به صورت شیفت کاری به فعالیت خود می پردازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در موارد استثنایی و پیش بینی شده اعزام اتوبوس و خودروهای سواری با تمهیدات لازم انجام می شود.

فیلی اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و از محل اعتبارات عمرانی یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و برای تجهیز مراکز درمانی به لوازم بهداشتی مورد نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: این موضوع یک بحران ملی است و در صورت رعایت شهروندان و همکاری مردم می توان به ریشه کنی آن در یک ماه آینده پایان داد ولی در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و همکاری مردم ممکن است عملیات مقابله با این ویروس ماه ها به طول انجامد و به اقتصاد کشور ضربه بزند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.