| کد خبر: 207531 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ تعریض جاده هراز؛ افتتاح 10 کیلومتر از سه پل کابلی تا پایان امسال

امید است پروژه تعریض جاده هراز طبق زمان‌بندی تا کمتر از دو سال دیگر به اتمام برسد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۱۰ کیلومتر از سه پل کابلی کلنگ خورده محور هراز در سال ۹۶، تا قبل از پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی روز اول دی ماه امسال، پس از افتتاح راهدارخانه زنده یاد مهندس غنی زاده و رونمایی از ماشین آلات سنگین راهداری بازسازی شده در محل این راهدارخانه به همراه عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری، از راهدارخانه منظریه در استان مازندران بازید کرد و در جمع راهداران این استان حضور یافت.

وی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات در دست انجام در محور هراز، اظهار کرد: احداث باند دوم در زمانی که باند اول زیر بار ترافیک قرار دارد کار بسیار سخت و زمان بری است اما تا کنون بیش از ۱۰۰ کیلومتر باند دوم در دست بهره‌برداری قرار دارد.

اسلامی خاطرنشان کرد: با همکاری وزارت نیرو، زیرگذری در کمتر از ۵۰ روز در منطقه چلاو برای رفع مشکلات مردم احداث شد.

وی افزود: حدود ۱۰ کیلومتر از سه پل کابلی کلنگ خورده در سال ۹۶ تا قبل از پایان امسال افتتاح می‌شود، تا یال تکمیل کننده اتصال به منطقه آب اسک آماده و پروژه تعریض محور هراز تکمیل شود.

اسلامی تصریح کرد: پروژه تعریض محور هراز هیچ‌گاه تعطیل نشده است، بلکه ترافیک عبوری به ویژه در ایام پیک سفر باعث کندی در اجرای پروژه می‌شود اما امید است این پروژه طبق زمان‌بندی تا کمتر از دو سال دیگر به اتمام برسد.

به گزارش تین نیوز، معاون وقت ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل نیز اردیبهشت سال 97 در تشریح جزئیات پل تک کابلی هراز گفته بود: پل‌های خاصی در این مسیر وجود دارد که کلنگ آن در سال گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی زده شد و اکنون مراحل ساخت و تکمیل را طی می‌کند.

وی افزوده بود: حداقل یک و حداکثر سه پل کابلی در این مسیر کلنگ‌زنی و طراحی‌شده است که یکی از این پل‌ها به‌عنوان زیباترین پل گردشگری در جاده هراز شناخته می‌شود و قرار است در ستون این پل مجتمع رفاهی ساخته شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.