| کد خبر: 207393 |

شدت سوانح رانندگی در شهرهای گیلان افزایش یافت

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گیلان با اشاره به کاهش ترافیک در شهرهای استان گفت: با کاهش ترافیک، سرعت خودروها در استان افزایش یافته و شاهد افزایش شدت برخوردها و تصادفات در شهرهای استان هستیم.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گیلان با اشاره به کاهش ترافیک در شهرهای استان گفت: با کاهش ترافیک، سرعت خودروها در استان افزایش یافته و شاهد افزایش شدت برخوردها و تصادفات در شهرهای استان هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ امیر طالبی افزود: با توجه به اینکه بیمارستانها یکی از کانونهای انتقال  ویروس کرونا است، شهروندان باید خود و دیگران را با بیاحتیاطی در معرض این ویروس قرار ندهند و بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تصادف و مشکلات ایجاد شده برای فرد ، اعضای خانواده نیز درگیر تصادف وی شده و در بیمارستان ها در معرض این ویروس قرار می گیرند، تصریح کرد: بی احتیاطی این رانندگان موجب بار و فشار مضاعف به کادر درمانی می شود که هم اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و جان خود را در خطر قرار داده و همه توانشان را برای مقابله با ویروس کرونا گذاشته اند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از شهروندان همچنان حساسیت موضوع و خطر شیوع این ویروس را درک نکردند و توجه آنها به توصیه ها و تذکرات بهداشتی به همان هفته اول بسنده شد.

 سرهنگ طالبی تصریح کرد: طی روزهای اخیر بهنگام غروب، شاهد ترافیک نسبی ناشی از عدم توجه شماری از شهروندان و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی مبنی "بر بیرون نیامدن از منزل مگر در زمان اضطرار" توسط آنان هستیم.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه طی روزهای اخیر وجود تردد خودروهایی با پلاک شهرهای دیگر استان در رشت افزایش یافته است، اظهار  کرد:  با وجود درخواست های مکرر از مردم طی روزهای اخیر بسیاری از شهروندان شهرستان های دیگر استان برای خریدهای نوروزی به رشت مرکز استان آمده اند و این امر دربازار رشت و پیرامون آن مشهود است.

 وی خاطر نشان کرد: این امر نشان دهنده آن است که این دسته از شهروندان هنوز جدی بودن ویروس کرونا و در خطر بودن سلامتی شان را درک نکرده اند.

 سرهنگ طالبی از مردم خواست برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و بدلیل اهمیتی که برای سلامتی خود و عزیزان شان قائل هستند  از سفرهای غیر ضروری و خروج از منزل بدون اضطرار پرهیز کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.