| کد خبر: 207311 |

با وجود منع آمد و شد برای خودروهای شخصی

◄ حرکت اتوبوس و قطار به استان‌های شمالی همچنان ادامه دارد

باوجود تمام تذکرهایی که در خصوص وضعیت استان‌های شمالی کشور داده‌شده است، اما حرکت اتوبوس‌ها و قطارها به سمت این استان‌ها در حال انجام است.

تین نیوز

باوجود تمام هشدارها و درخواست‌هایی که درباره وضعیت استان‌های شمالی کشور و سفر نکردن به این استان ها داده‌شده است، به نظر می‌رسد که پتانسیل‌های قرنطینه‌ای شهرهای شمالی متمرکز بر خودرو شخصی بوده و حرکت اتوبوس‌ها و قطارها به سمت این استان‌ها مطابق برنامه در حال انجام است. 

به گزارش تین نیوز، در پی گسترش بیماری کرونا در ایران و افزایش شمار قربانیان این بیماری، ورود و خروج به استان‌های گیلان از سوی مسئولان استان محدود شد. این در حالی است که بررسی‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که وب‌سایت‌های فروش بلیت اتوبوس و قطار، فروش بلیت را برای این استان‌ها انجام می‌دهند.

احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور در این باره با تایید این موضوع گفت: تردد اتوبوس‌ها به سمت شمال کشور کاهش پیداکرده است اما متوقف نشده است.

این اقدام منجر به سؤالات زیادی برای مردم شده است که باوجوداینکه تردد خودروها به سمت استان‌های شمالی ممنوع شده است چرا حرکت اتوبوس و قطار متوقف نشده است؟ 

استان‌های شمالی  از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا در ایران هستند و بر اساس آخرین اظهارات رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، 424 تن در این استان‌ها به کرونا مبتلا و چندین تن نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.