| کد خبر: 207067 |

هشدار فرماندار به شهروندان بابلی: از خانه خارج نشوید

فرماندار بابل گفت : شیوع ویروس کرونا وضعیت شهرستان بابل را به وضعیت قرمز درآورده است و مردم هشدار ماندن در منازل را برای پیشگیری از تشدید این بیماری جدی بگیرند.

تین نیوز

فرماندار بابل گفت : شیوع ویروس کرونا وضعیت شهرستان بابل را به وضعیت قرمز درآورده است و مردم هشدار ماندن در منازل را برای پیشگیری از تشدید این بیماری جدی بگیرند.

قربانعلی ولیزاده بورا روز شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا در شهرستان افزود: شهروندان به هیچ عنوان به جز موارد خیلی خاص از منازل خارج نشوند.

وی گفت: متاسفانه برخی از کادر درمانی بیمارستان های بابل به بیماری کرونا مبتلا شده اند و اگر این روند شدت یابد ، خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان ها بسیار مشکل ساز خواهد شد.

فرماندار بابل گفت: ظرف مدت ۴۸ ساعت گذشته به وسیله بلندگوی ماشین های آتش نشانی در تمامی محله های بابل هشدار ماندن در منازل را به مردم اعلام می کنند و لازم است مردم این وضعیت را جدی بگیرند..

وی افزود: متاسفانه برخی از بازاریان و اصناف با وجود مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان محدویت اعمال شده را رعایت نمی کنند و مغازه های آنها باز و محل تردد شهروندان است.

قرارگاه مقابله با کرونای مازندران دیروز جمعه تعطیلی بازار استان را تا صبح دوشنبه تصویب و اعلام کرد ولی امروز بر اساس گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا بخش زیادی از مغازه هایی که باید برابر مصوبه تعطیل باشند ، باز هستند و فعالیت عادی دارندو

فرماندار بابل گفت: در شرایط فعلی همه با اتحاد و همدلی و گوش دادن به هشدارهای بهداشتی باید از این بحران عبور کنیم و اگر نخواهیم این هشدارها را توجه کنیم جان عزیزان ما در معرض خطر قرار دارد.

فعالیت نوبتی تاکسیها

رییس قرارگاه پدافند زیستی شهرستان بابل اظهار داشت : همچنین مقرر شد تاکسی های شهری به صورت نوبتی و شیفتی کار کنند و مسافران از چهار نفر به سه نفر کاهش یابد.

ولیزاده از رسانه ها خواست تا به طور جدی به مردم هشدار دهند که در شرایط فعلی از حضور در اجتماعات پرهیز کنند و از منازل خارج نشوند.

در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بابل با در نظر گرفتن ۴۰۰ تخت در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اعم از مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و آیت الله روحانی بابل  تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

برخی گزارشهای مردمی هم حاکی از بستری شدن چند مسئول و تعدادی از کادر درمانی بابل به خاطر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی یا منازلشان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.