| کد خبر: 207019 |

◄ دستور بهداشتی شرکت پخش؛ توان مالی جایگاه‌داران در نظر گرفته نشد

مجهز کردن جایگاه‌های سوخت به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یک‌بارمصرف و همچنین استخدام متصدی جایگاه هزینه‌های زیادی دارد.

تین نیوز

دبیر سندیکای جایگاه داران کشور گفت: مجهز کردن جایگاه‌های سوخت به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یک‌بار مصرف و همچنین استخدام متصدی جایگاه، هزینه‌های زیادی دارد که باید شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هزینه آن را پرداخت کند.

به گزارش تین نیوز، علی‌رغم اینکه اعلام شد باید تمامی جایگاه‌های سوخت مجهز به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یک‌بارمصرف باشند، شاهد هستیم که این مسئله در همه جایگاه‌ها رعایت نمی‌شود و حتی بسیاری از متصدیان جایگاه‌ها اقدام به سوخت‌گیری خودروی متقاضی سوخت نمی‌کنند و یا بعضاً مشتریان تمایل ندارند مسئولیت این کار را به این افراد واگذار کند.

یوسف فرامرزی دبیر سندیکای جایگاه داران کشور گفت: این دستورالعمل که تمام جایگاه مجهز به مواد ضدعفونی و دستکش‌های یک‌بار مصرف شوند و همچنین این‌که توسط متصدی‌ها سوخت‌گیری انجام شود، از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به جایگاه داران ابلاغ‌ شده است.

وی افزود: اما متأسفانه علی‌رغم اینکه جایگاه داران به‌عنوان نماینده رسمی پخش و فروش فرآورده‌های نفتی از سوی شرکت پخش هستند، هیچ کمک مالی به  آنها نشده و فقط دستورالعمل را ابلاغ کرده‌اند.

دبیر سندیکای جایگاه داران با تأکید بر اینکه جایگاه داران نماینده پخش هستند و نه مجری اظهار کرد: اجرای این دستورالعمل نیاز به هزینه گزافی دارد که باید خود شرکت فرآورده‌های نفتی آن را تأمین کند و در اختیار جایگاه داران قرار دهد.

وی افزود: گزارش‌هایی نیز شده است که در بعضی از شهرستان‌ها دادستان‌ها به این قضیه ورود کرده و تعدادی جایگاه را نیز بسته‌اند. این در حالی است که دادستان اطلاعی ندارد که شرکت پخش و فرآورده نفتی مقصر عدم رعایت مسائل بهداشتی است و نه جایگاه دار.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.