| کد خبر: 207006 |

◄ انتقاد از نحوه انجام اقدامات مقابله با کرونا در پروازهای مسافری

یک مسافر هواپیما از نحوه انجام اقدامات مقابله با شیوع کرونا در پروازهای مسافری انتقاد کرد.

تین نیوز

یک مسافر هواپیما از نحوه انجام اقدامات مقابله با شیوع کرونا در پروازهای مسافری انتقاد کرد.

به گزراش تین نیوز، این شهروند در تماس با خبرنگار ما گفت: برای انجام کاری ضروری صبح با هواپیما به اهواز رفتم و شب برگشتم.

وی اظهار کرد: تنها چیزی که در این پرواز نسبت به قبل از شیوع بیماری کرونا تغییر کرده بود این بود که پذیرایی در هواپیما را حذف کرده بودند.

این مسافر خاطرنشان کرد: فردی که کارت شناسایی ۲۰۰ مسافر را می‌گرفت تا چک کند و کارت پرواز بدهد، فردی که دوباره کارت شناسایی  و کارت پرواز را با هم می‌گرفت تا مهر کند و آن فردی که کارت پرواز را موقع سوار شدن از همه می‌گرفت تا زیر دستگاه چک کند و بعد یک بخشش را جدا کند و به دست مسافر بدهد، همه آنها مثل سابق کارشان را انجام می‌دادند فقط دستکش دستشان بود.

او خاطرنشان کرد: یعنی در یک پرواز ۶۰۰ بار این کارت پرواز دست افراد دستمالی شد، حالا اگر  تمام پروازهای انجام شده در یک روز پرواز مورد بررسی قرار گیرد، چه نتایجی حاصبل می‌شود و چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این شهروند ادامه داد: البته از حق نباید گذشت دم در هواپیما یک ظرف شکلات گرفته بودند تا تیر خلاص را بزنند.

او تاکید کرد: در فرودگاه اهواز هم دوباره برای چک کردن چمدان‌ها مامور کارت پرواز را می‌گرفت، برچسب چمدان را جدا می‌کرد و کارت را پس می‌داد. یک نفر هم با دماسنج‌های لیزری دمای بدن همه را چک می‌کرد. یاد مقبره ملانصرالدین افتادم که می‌گویند در بزرگ و قفلی محکم  دارد ولی دیوار ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.