| کد خبر: 206980 |

محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز لغو شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: بدلیل سبک بودن ترافیک در جاده هراز محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر لغو شد.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: بدلیل سبک بودن ترافیک در جاده هراز محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر لغو شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، عادل مصدقی گفت:‌ مسیر تهران- هراز و بالعکس معمولا در روزهای آخر هفته با ترافیک سنگینی همیشه همراه بوده و پلیس راهور برای کاهش بار ترافیکی نسبت به یک طرفه کردن و همچنین ممنوعیت کامیون ها در این مسیر اقدام می کرد.

وی افزود: هم اکنون تردد خودروها در این مسیر سبک و روان است و به همین منظور تمامی محدودیت های ترافیکی در مسیر تهران- هراز و بالعکس این هفته لغو شد.

معاون راهداری استان تهران همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی در دیگر مسیرهای این استان خاطرنشان کرد: تردد خودروها در مسیر تهران- کرج پرحجم ولی روان است و در سایر مسیرهای ورودی و خروجی تهران به ویژه در مسیرهای قم، ساوه و پاکدشت تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

این مسئول همچنین درباره وضعیت جوی در جاده های استان تهران نیز گفت: سامانه بارشی در استان فعال نیست و هوا آفتابی و در مناطق شمالی استان تهران نیمه ابری است.

معاون راهداری استان تهران همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و سفر مسافران نوروزی نیز گفت: امسال با توجه به ویروس کرونا شاهد کاهش محسوس مسافران جاده ای هستیم اما تیم های راهداری مشغول برطرف کردن مشکلاتی در برخی مسیرها هستند.

مصدقی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در جاده های سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.