| کد خبر: 206917 |

مردم به گیلان سفر نکنند

یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان این‌که این استان تبدیل به کانون ابتلا به کرونا شده است از مردم خواست که به این استان سفر نکرده و مسافرت خود را لغو کنند.

تین نیوز

یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان این‌که این استان تبدیل به کانون ابتلا به کرونا شده است از مردم خواست که به این استان سفر نکرده و مسافرت خود را لغو کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین قربانی در خصوص آخرین وضعیت شرایط استان گیلان بعد از شیوع کرونا، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا استان گیلان به عنوان کانون ابتلا به این ویروس تمدید شد همه امکانات و نیروها به کار گرفته شد. با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و حضور نماینده ویژه وزیر بهداشت در این استان توانستیم حداقل‌ها را فراهم کنیم.

وی با گلایه از عدم همکاری مردم در این استان، گفت: متاسفانه مقداری هماهنگی و همکاری مردم در گیلان کم است هنوز نتوانستیم مردم را قانع کنیم که در خانه مانده و بیرون نیایند. این شرایط در کنار وضعیت مرطوب منطقه و ماندگاری ویروس باعث شده که گیلان دارای بیشترین شیوع ابتلا به کرونا و حتی کانون کرونا در کشور باشد.

نماینده آستانه اشرفیه با تاکید بر این‌که از همه توان و امکانات برای عبور از بحران استفاده می‌شود، اضافه کرد: برای کنترل ویروس وحشی و مهاجم کرونا که تبدیل به اپیدمی شده است به همکاری همه آحاد مردم احتیاج داریم. آنها باید از خانه‌ها بیرون نیایند. در این بین مسافرت مردم به استان گیلان مزید بر علت شده است و با صدای بلند زنگ خطر را برای همه ایرانیان به صدا درآورده و به آنهایی که قصد سفر به گیلان را دارند می‌گویم برای در امان ماندن خودشان و مردم از سفر پرهیز کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد براین‌که ماندن در خانه‌ها بهترین راه برای مقابله با کرونا است، افزود: از خانواده‌ها می‌خواهم که به گیلان سفر نکنید چون استان گیلان امکانات صیانتی و بیمارستانی و تجهیزات کافی ندارد و ما نمی‌توانیم از شما مراقبت کنیم پس اگر به هر دلیلی در ایام تعطیلات قصد سفر به گیلان را دارید آن را لغو کنید.

قربانی درباره‌ی اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مسافران به استان گیلان گفت: وزارت راه و شهرسازی، سازمان هلال‌احمر و استانداری محدودیت‌هایی را در ورودی‌های استان گیلان لحاظ کرده‌اند اما فرهنگ مردم ما با چین متفاوت است و نمی‌توان با قوه قهریه با آنها برای سفر نکردن برخورد کرد مهم آن است که مردم همکاری کنند تا این ویروس را شکست دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.